22 April - Hemma igen & på bättringsvägen

God kväll allihopa.
Ibland har jag ingen aning om hur många och vilka det är som egentligen läser min skit till blogg.
För att göra det enklare.. Kan ni inte göra mig en tjänst? Bara skriva en kommentar, så jag vet vilka ni är ! Jag är ju nyfiken på vilka det är som läser min blogg.

Iallafall.. Så, vad har hänt sen jag bloggade igår..? Har varit på sjukhus-kur hos familjen Alvaro, men då menar jag inte en massa sex, ok? Hans mamma har oxå varit sjuk dom här dagarna, så jag har spenderat en massa tid med henne. Igår efter att jag kom hem ifrån sjukhuset, så skulle Alvaro iväg på ett jobb och jag och hon låg i soffan och kollade på 60-talsfilmer hela kvällen och snorade lika mkt båda två. Det var mysigt tyckte jag. Hon lagade en massa mat och matade mig med en massa medicin och såg till att jag fick massage i deras koreanska massage-säng. JAG ÄLSKAR DEN  och jag låg sov i den i typ 1 timme. Så jävla gött. När Alvaro väl kom hem hände inte mkt mer, det blev en chill kväll i soffan och vi försökte ge oss på hans nya dj-program Traktor, men jag la intresset åt sidan ganska snabbt för jag fattade inte ett skit. Om han inte fattade, hur skulle jag då kunna fatta...?!

Sen blev det sängdags och idag vaknade jag upp och mådde mycket mycket bättre... Kom hem runt 15-tiden och jag hade energi till att städa toaletten och sätta in 3 tvättar innan jag satte mig i soffan och chillade.
Provade lite kläder idag oxå för söndagens släkt"träff". Tänkte mig först en kjol och skjorta, men kände mig mest som en sekreterade, hehe. Kommer lägga upp lite foton från söndag, så ni får se.

En annan sak. Idag kände jag sommaren här nere. Det har varit strålande sol och 22 grader varmt - jag svettades när jag åkte hem på metron. Men värme är alltid fint :)  Imonn blir det antagligen lika fint och då ska jag och min spanska karl gå en sväng på stan. Jag tänkte att jag skulle hitta mig en bok åt honom ändå. Haha, vad tyckes om en svensk/spansk lexikon? Han måste ju lära sig karln... Vi får se. Men jag ska iaf köpa en ros till hans mamma, som tack för att hon har tagit hand om mig dessa dagar. Frun har ju varit sjuk själv men ändå har hon tagit hand om mig.

Känns skönt att det är torsdag imonn, veckan har gått snabbt som vanligt. På kvällen har jag inget planerat, så det lär bli rätt lugnt..

Hanna undrade ju vad vi alla skulle göra i helgen ja... På fredag förutom att jag jobbar fram till 14, så fyller vår roomie Mirian 23 år, så jag antar att vi ska fira detta på ngt sätt. Men både och hon och Phatt jobbar redan vid 21, så det lär nog inte bli så mkt firande. Men jag ska till Otto sen på kvällen så vi alla 3 kan dra ett par shots. Efter det ryktas det om att jag ska följa med Alvaro till nån klubb här i stan där en utav hans dj-kompisar från Miami tydligen skulle spela. Har ingen aning om vem och vart det är, men vi får la se hur det blir.

Lördagen är fortfarande oklar, med tanke på att konfirmationen är klockan 13 på söndagen, så lördagen lär bli rätt lugn tror jag. Men jag skulle tippa på att jag ligger i Alvaros säng halva lördagen. Men det skulle vara kul om man kunde hitta på ngt som tex dra till stranden och chilla över dagen. Tja, vi får helt enkelt se..  :) Shit, jag är kär så det är nästintill äckligt. Ni ska se hans ögon med världens längsta ögonfransar. Föresten.. hur kommer det sig att killar har så förbannat långa och fina ögonfransar när det vi tjejer som behöver det! Woah !

Och en annan oviktig sak. Jag såg för första gången Alvaro i (LÄS I !) kalsonger igår. Han brukar annars gå utan kalsonger...Haha! Lätta jeans att ta av med andra ord. Ska oxå påpeka att aklsongerna inte va bland dom nyaste modellerna, haha. Men gud va sött det va! :D

Vad ska resten av Sverige göra? Har våren kommit än?
Hej då!

From Barcelona with love/ Thai

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag läser din blogg Tina:) och avundas dig nere i värmen. Fast det börjar faktiskt bli varmt här hemma också. Iallafall i el stockholmo!!

2009-04-23 @ 20:35:12
URL: http://lofvenberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du vet redan att jag jämt läser din blogg ;)



Låter som en trevlig helg det, någon ny klubb med Dj från Miami kan inte vara fel :)



Vad roligt det var att läsa om din man i kallingar, haha. Han vädrar allt han ;) Blir inte alls avundjsuk på att vara kär, vill med! O åka till stranden, tina för fan fatta hur avundsjuk jag är!



Fast här hemma är det också underbart väder, låg på altanen idag på förmiddagen och det var sjuuukt varmt! Imorgon blir det 20+ då är det jag och Jen som sitter på uteservering och dricker öl!

SAKNAR DIG! Föresten, sett KNAS bilden på mig på facebook eller ? HAHA!

PUSS

2009-04-24 @ 00:14:49
URL: http://martinssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0