28 April - Leka med photoshop.

God dagens folket!

Har egentligen inte alls mycket att uppdatera, men va är man bloggare så måste man jue. Kom hem från jobbet och sitter hemma hos Alvaro, han hade lagat lite lunch, så det va gött och få mätta magen lite.

Jag käkar inte frukost numera, då det känns alldeles för tidigt att sätta sig med frukost klockan 6 på morgonen, samt att jag hellre sover 15 min längre! Nu kanske mamma blir en aning lack, men jag tror att jag har gått ner i vikt, då jag märkt att mina jeans börjar bli lösa.
När jag jobbar mellan 7-14 drar jag med mig 3 äpplen som jag äter varje dag och ibland så äter jag en baguette på lunchen. Så kan nog vara den förklaringen... Men jag orkar inte bry mig, dock lite ledsen över att min rumpa håller på att försvinna. FAN - den gillade jag. Vi får väl se.. just för tillfället jag inget att deppa över, därav inget depp-ätande, haha!

I veckan händer inte mkt, då jag väntar på min kära lön som jag hoppas kommer på torsdag eller lördag. Idag spräckte jag nämligen min sista 10 euro-lapp. Woho! Grymt att man lever in i dom sista småmynten lixom.
Jag hoppas dock på ett liiite bättre lön, då jag började på kundtjänst nu, så man ska tjäna ngn 1000-lapp extra i månaden.

På fredag är vi lediga, så på torsdag kväll, efter att Alvaro har haft sin spelning, ska jag och grabbarna åka till Cunit över hela helgen, det ska bli sååå kul. Jag hade så jäkla kul där sist. Jag hoppas bara på skitbra väder, så man kan ligga på stranden och kanske få lite äkta solbränna för engångs skull. Ska packa ner bikinin - men ngt dopp i havet. Det vet i fan.

Sov hos karln inatt och vi chillade båda med varsin laptop, mycket trevligt. Det visa sig senare att han var tvungen att skicka in en bild till någon såm skulle göra en flyer, så vi låna hans systers kamera och begav oss ut på bakgården och plåtade lite. Resten av kvällen satt jag mest och redigerade, när han jobbade på sin musik.
Lite av resultaten som jag gjorde....







Njee, nu väntar solariet. Sen blir det chill hemma på min gata i Gracia med damerna ikväll.

From Barcelona with love / La chinita!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0