Lördag 18 April - Energisk

Idag är det redan lördag, attans va illa att helgerna ska gå så förbannat snabbt!
Igår vart jag väldigt trött men följde ändå mönstret med att dricka whisky/cola.. Först joinade jag Phatt i baren på Otto i nån timme innan jag gick vidare till Solo. Fick i mig en sisådär bara 4-5 drinkar under hela kvällen, måste skumt igår.
Var inte alls full, men magen krånglade och jag kände att jag kunde spy på beställning när som helst, så runt 5 tiden drack jag inge mer.Hade tidigare under kvällen käkat kycklingkebab på en pizzeria, så jag tror att det kan va därför min mage var konstig.

Min karl däremot blev kalasfull, vilket var jävligt kul för mig när han skulle ta sig ett seriöst "jag älskar dig och du är den bästa tjejen jag träffat" - snack. Alltid kul och höra på sånt, men jag brukar säga.. " Kan du tala om allt det där för mig imorgon bitti, så kanske jag tror på dig..." Haha. :)
I vilket fall så vakna jag runt 15 idag, med så mycket energi att tom Alvaro tyckte att jag var jobbigt. Satta musiken på max och fjantade och sjöng (skrek) i köket när vi lagade mat. Det var nästan lite synd om honom, med tanke på att han inte mådde så bra imorse.. hehe...

Jaja, iallafall. Just nu sitter jag hemma i soffan, lagt upp lite bilder och försöker ladda ner lite musik, men mitt jäkla bearshare fungerar jue inte ! (LACK E JAG) Ikväll hoppas jag på att magen inte ska krånga för idag känner jag att jag är mer taggad för fest asså.... Hoppas att tagget inte dör tills ikväll bara...


På vägen hem kan man alltid hitta möbler som man kan ha jävligt roligt med. :)


En sån där typisk fyllebild.
Vi hade nakenbrottning  i sängen (bokstavligttalat och inget kod-ord för sex lr så..)
vilket bidrog till en massa konstiga bilder. Men kul hade vi.

Glad lördag, folket !

From Barcelona with love /thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0