Lördag 25 April - Mirian 23 år

Igår fredag fyllde Mirian 23 år, detta firade vi lite smått med lambrusco och chocklad innan damerna skulle iväg och jobba vid 21. Själv blev jag ensam kvar och det blev dusch och göra i ordning sig inför kvällen. Hann med att springa in på Otto och förfesta en timme. Det blev hårt. 3 drinkar och 4 shots sista kvarten... När jag gick därifrån mådde jag lagom illa, men den lilla promenaden till Club Solo gjorde susen och jag mådde genast bättre. Men ett jävligt taggat humör entrade jag Club Solo och var genast igång med dansen, vinglade lite men det hör ju till. Efter 1,5 timmes dans där, behav jag, Alvaro, Basi och Bruno oss till ett ställe jag fortfarnde inte kommer ihåg namnet på. Men det var en spansk dj från Miami som var en vän till Alvaro som var på besök hemma i Barcelona - Paco Pil. Tydligen en känd dj från 90-talet och mycket 90-tal blev det som sagt dom siata 2 timmarna. Jag dansade så jag svettades rejält, men hade skitkul. 90-tal är fan bra! Såndana kvällar behövs...!

Lagom runda om fötterna gick vi sakta hemåt till mig och somnade gött.. :)
Idag har jag spenderat hela dagen hos familjen Palau Marimon där inte bara jag fått fotbehandling av lillasyster, utan hela familjen hann hon med den damen...! Så nu har jag fina fötter, inte för att jag är ett fan av dom annars, men dom är mjuka iaf. Det blev självklart middag innan jag åkte hem till mitt.

Nu sitter jag här med en ansiktsmask, då jag på ngt sätt kände att jag hade alla världens finnar i ansiktet. Inte för att jag har en aning om en ansiktsmask hjälper, men det känns bättre iaf. Ska hoppa mig i duschen, packa tills morgondagens konfirmation och bege mig mot Club Solo och vara ett socialt & en aning full stöd till min dj !

Hoppas att ni alla har en kalashelg!

From Barcelona with love / la chinita!



Miran fyllde 23 och vi firade detta lite smått med en bild på alla tre Lambrusco och lite chocklad.


Mirian och jag.


Sånt här sysslelsätter sig Mirian i vårt vardagsrum..


Och det här gör Phatt när hon chillar i vardagsrummet..


..och sånt här gör jag. Är det ngn mer är jag som ser likheten i dom här bilderna?
Dagens problem : Ingen laptop, inget rullande liv.


Alla 3 på Otto Zuttz. Jag hälsade på damerna en sväng innan jag gick vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0