Måndag 6 April - Påskvecka i sverige

Äntligen kom jag med flyget hem till sverige och jag kom ur sängen utan problem i lördagsmorse. :)
Mamma och pappa fick komma och hämta mig på Skavsta flygplats runt 2tiden i lördags. Pappa vart smått sur fr att han var tvungen att hämta mig, han gillar inte riktigt att köra när han är ledig, men jag kompensera honom med en flaska whisky, så han fick fram ett litet smile iallafall. :)

Iallafall, under kvällen på lördagen, så var jag hemma större delen av kvällen, umgicks med mamma och pappa och åt mammas thaimat - MmH! Mmh ! :) Runt 22 kom Nagem och plockade upp mig och åkte hem till honom, så han kunde fixa iordning sig - självklart fick jag en whisky/cola under väntetiden :P
Vid 23 kom vi iväg till darten, där Edden hade sin 25-årsfest och där träffade jag nästan alla tjejer, så himla kul !  Man blev jue nästan lite lipig! Dock stannade jag inte länge då det var dags att dra vidare till hotellet. DET som var kul på hotellet var att träffa allt folk, men stället i sig sög riktigt hårt. Lite synd om nässjöborna - vi borde få en riktigt nattklubb här.

Kvällen blev för min del ovanligt kort, en annan som är van vid att lägga sig vid 8 på morgonen efter varje utekväll var hemma i sängen redan vid 4 - efter några omgångar biljard med Jeppe på Elias Elias ställe och sen kom jag vidare till Ivans, men hann inte äns gå in innan dom stängde för natten. Förutom att Vicke fick åka in till sjukan för att han drog i skallen i backen och fick hjärnskakning, så vart kvällen skaplig.  Jag fick nattligt besök av Madde - min kära.Hon sa att hon hade saknat mina snarkningar, det är ju kul att man mina snarkningar är bra för någon. Dock tror jag fortfarande inte på att jag snarkar när jag sover.


Första kramen med Nicko - lite snyftigt vart det ändå.


Gamla Bcn-medlemen Madde och nyhemkomna Natta från Thailand.


Vi som stod i baren.

Snattade alla korten i från Sara - som i sin tur vart väldigt het den kvällen - mmh mmh mmh!

Igår söndag spenderade jag i princip hela dagen hemma med att packa ner lite saker som jag ska ta med mig ner till spaninen - smågrejer och lite mer kläder blev det. Kände att jag ville ha det gjort, så jag slipper tänka på det i veckan.
När klockan slog 18, träffade jag Sara och Nicko - Det blev en skräckis - EDEN LAKE, ganska bra, se den, men jag blev besviken på slutet ändå.. 3* av 5 * får den i betyg. Det var skitskönt och chilla hemma hos Sara, man fick sig en kick av att vara hemma i sverige igen. Ah, tänk om jag kunde flytta ner alla vänner ner till Barcelona - då skulle allting vara perfekt!

Idag är det måndag - ska hälsa på mamma Mikaela och se hur dom mår med Madde, resten av dagen är ganska oplanerad, men jag ska försoka hinna med en kortis på stan tänkte jag - se vad som finns i butikerna !

Och klart jag saknar Alvaro, men bara lite då.... hehe.

From Sweden with love / Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0