Tisdag 7 April - Ett impulsivt Lager 157-besök

God måndagskväll.
Idag har det vart full fart. Jag vaknade tidigt av en konstig anledning. Annars är jag proffs på att inte gå upp före 14 när jag är ledig så att säga. Det blev iallafall en kort sväng på stan, för att leta efter solgalsögon- då jag glömt mina nere i spanien, sen kände jag för att köpa mig ett par nya. Hittade ett par för 179 :- på Åhlens, var inne på endel optik-butiker oxå, men jag brukar inte ha ngn tur med solglasögon då dom i princip bara håller en sommar, så jag känner inte för att köpa dyra glajjor som ändå går sönder 2 mån senare.

Jag mötte mamma på stan, så jag skjutsade hem henne innan jag plockade upp Madde & Lisen - Vi åkte och hälsade på Micka och hon haden en sån fin mage så :) Det blev kaffe och en massa tjöt.
Sen kom min kära impulsivitiet fram och jag hade lust att dra till Lager 157 - och 1,5 timme senare vart vi där. Jag ville köpa jeans och hittade rätt mkt Wrangler ( Yes, I got a Wrangler-ass..) Köpte ett par, för min ekonomi ska räcka hela månaden ut har jag bestämt mig för.


Mammam Micka & Jag !


Mys-fika & en massa tjöt.


JA, JAG BEUNDRAR MIN EGNA TRÖJA !!! I love it.


Säker på att det är rätt storlek, madde?

Kom hem för 2 timmar sen och min syster är på besök - gravid hon med ! :) Det pluppar ut barn numera...!
Imonn ska jag ha quality-time med mamma och vi ska åka till Jkpg och handla thaimat. :)

From sweden with love/ Thai

Kommentarer
Postat av: Micka

Gaaah ! Vilken hämsk bild på mej .. :/



Alltid trevligt mer ert sällskap:)

2009-04-07 @ 15:09:19
URL: http://micka87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0