Torsdagen 16 April - Kent bidrar till mycket.

Sitter i soffan och ska dra mig mot sängen efter detta inlägget hade jag tänkt. Har suttit och redigerat lite bilder på Mickas magbilder, måste säga att dom blir riktigt fina. Dock jag inte bestämma mig för om dom är snyggast i färg eller svart/vitt.
Lägger upp en bild som ex, så får ni se va fina dom är. Hoppas att du inte har ngt emot det Micka.




Micka i v. 31.

Dagen annars har varit ganska lång. Igår när jag sov siesta ringde Filippa, min teamleader och frågade om jag ville börja sitta i telefon för Churn - dit du kopplas när du vill säga upp en tjänst på Comhem. Dom skulle börja en utbildning idag och jag tackade ja och hade utbildning från 9-17. Lång dag, men jag somnade iaf inte, haha. Vi ska bara ha utbildning i 2 dagar så det känns bra. Redan på måndag ska jag sitta och ta emot samtal. Mycket förändringar på jobbet nu, men men...

Igår på kvällen väcktes jag ännu en gång av Alvaro som undrade om jag ville med ut och käka med han och hans vänner. Vi begav oss norrut och hälsade på en vän till honom som hette Antonio, som ska öppna en nattclub om 3 veckor. Stället var kolosalt och tar in 4000 pers om man har alla 4 dansgolven öppna. Hoppas att det går bra för herrn, vi får väl se.
Sedan vart vi ca 15 pers som var ute på en resturang och käkade middag. Middagen var god, men jag blev så jäkla mätt och trött efter maten, så jag ville mest hem.. Sov hos Alvaro inatt och ville inte stiga upp i morse heller, men man är illa tvungen.

Kom hem vid 17.30 och har vart vaken sen dess, hann med och städa och tvätta lite innan jag lagade mat till mina homies och min karl. Det blev spagetti med köttfärssås och det var uppskattat. Har degat i soffan sen dess.
Både Phatt och Alvaro jobbar ikväll och Mirian ska ut senare oxå, så jag kommer att sova ensam i huset inatt.

Slog på Itunes när jag skulle redigera Mickas bilder och slängde i några Kent-album. Fick ett sånt där härligt rus av när man var 16-17 år... Jag vet att det finns dom som tycker att när man köper Kents album, så bör man få med ett rakblad för att kunna ta livet av sig. Men jag vet oxå dom som älskar Jocke Bergs text och hans musik lika mycket som jag ! :)
Funderar på när nästa album kommer, eller hur var det nu igen? Hade dom lagt av...?

Imonn är det fredag, thank god. Är på utbildning till 17, sen tänkte jag hälsa på Alvaro innan jag drar och solar. På kvällen blir det förstås whiksy/cola. Det ska ju firas som vanligt.



Men än så länge, god natt.
From Barcelona with love / Thai

Kommentarer
Postat av: micka

Jätte fina bilder tina :) Vissa bilder tycker ja är jätte fina i färg, de med jeans i s rums fönstret.



Puss

2009-04-19 @ 16:39:41
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Hanna

Saknar dig så mycket redan gumman! Så gulligt du skrivit i senaste inlägget om "ärliga svar" ska kopiera och göra ett inlägg själv ;)



Jag tror inte Kent lagt av, för mig jag hört dem säga att de absolut inte lägger av förens någon av dem dör eller ngt liknande hehe.



PUSS

2009-04-20 @ 18:52:36
URL: http://martinssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0