Lördag 18 April - Ärliga Svar

Alla mina smeknamn har fått med åren: Tinee, Thai, Thailand, Gulan, Yellow, Chinita

Jag TROR att folk uppfattar mig som: Framförallt som Thai, men jag tror att folk tycker att jag en brud med en massa energi och att jag alltid är glad. Men dom som inte tycker om mig anser nog att jag är en brud "som tror att hon är något"- mitt svar på den är: DET ÄR JAG JU!

Jag VILL att folk ska uppfatta mig som: Som sagt, en glad brud med massa energi. Samt måste jag erkänna att jag är för jävla rolig ibland, dock även om det handlar om att jag kanske ibland inte har alla hästarna i stallet och enbart är dryg. Jag vet att jag är för öppen, snuskig och ibland tom äcklig, men den egenskapen är jag stolt över. Sen vill jag att folk ska tycka att jag är generös, för det vet jag att är jag är.


Mat som jag inte kan motså: All form av thailändsk mat, nudlar & sushi.

Mitt hemliga matsug är: Chili. Ibland krossar jag nudlarna i nudelpaketen och käkar dom torra med kryddorna i påsen, bara för att jag är så sugen på något starkt. Det är som chips, fast med chili-smak

Min favoritdryck: Till mat dricker jag vatten. Är jag törstig dricker jag alltid Fanta och när det är fest blir det numera alltid whisky&cola.


Det jag tycker är attraktivt hos män: Helheten för det första, men jag tänder mycket på bringan och rumpan är något som jag måste ha tillgång till när jag träffar en kille. Den är lixom min, no matter what! Min fetsich.. :)
Men jag ser mycket på ögonen, leendet och hans läppar. En kille som är hårig är inte mindre attraktiv än en kille som är hårlös på kroppen.
När det gäller personlighet tänder jag mycket på humör och att han är pratglad. Så länge jag har har kul med killen är det perfekt. Sen kommer vi till det här när en kille är "svår" som jag vill ha, gör att jag vill ha honom ännu mer..!!! Jag blir som desperat. Gosh !

Antal sexpartners: Det kan vi ta en annan gång...

Bästa sexupplevelse: Kanske inte det bästa, men helt klart den roligatste, 3-kanten med en tjejkompis och en oerhört rolig karl som kunde hantera 2 damer samtidigt. Fan va roligt vi hade!

Det här anser jag om kärlek: Kärlek är något jag lever för, jag älskar att vara älskad och jag älskar att älska någon. Att bara se en person i ögonen och känna hur mycket kärlek jag vill ge honom är en fantastiskt känsla.

Jag blir svartsjuk när: Jag anser att jag inte är så svartsjuk av mig, men jag vet att jag blir svartsjuk när jag har rätt till att bli det.


Någon kroppsdel jag inte tycker om hos mig själv: Att sitta och nojja över ens kroppsdelar anser jag är onödigt och slöseri med tid. Du har din kropp så lär dig att älska den istället för att klaga över den. Men självklart saknar jag min platta mage som jag förlorade förra året, men se - jag fick ett fint, stort arsle på köpet !

En egenskap som jag har som jag inte tycker om hos mig själv: Jag bryr mig alldeles för lite om andra.

En vana: Jag kan inte ha sex utan ha tvättat mig mellan benen och förstår inte hur en kille skulle vilja gå ner på en tjej som har kissat 5 ggr samma dag, USCH !

En ovana: Ciggaretter.


Mina 5 närmsta kompisar och varför: Phatt i spanien, hon är min närmsta vän och jag måste lita på henne även om jag vill eller inte. Alexandra, min soulmate sen jag var 5 år. Vi träffas sällan, det kan gå 6 mån-1 år innan vi ses, men vi har lika mkt att prata om när vi väl träffas. Vi tänker precis likadant och avslutar varandras meningar. Nicko, för hon är en skön människa som får mig att skratta. Jag har aldrig tråkig med henne. Hanna M, vi har alltid en massa skit och prata om och vi äger alltid på dansgolvet. Sist men inte minst, Fredrik, min systers ex, min bror från en annan mor. Han är min förebild här i livet och fungerar som en bibel för mig.

Det här anser jag om vänskap: Vänskap är vackert, så länge man är ärlig och uppskattar varandra trots brister man har.


Jag avundas dom som: Kan tala flera språk och som har sett mer av världen än vad jag har. Och självklart dom som har pengar. Utan pengar kommer du ingenstans.

Min svaghet är: Pojkvänner, då jag har en tendens att bara "finnas" för honom och inte mina vänner. Det är ngt som jag jobbar på fortfarande...

Min bästa egenskap enligt mig själv: Jag skiner som solen och är väldigt generös.


Länder jag har besökt: Sverige, där jag kommer ifrån. Thailand, mitt andra hem, där jag har släkt. Spanien, där jag är bosatt just nu. Cypern 06 & 07 - studentresor är bara fylla & ångest men samtidisgt så jäkla kul och det bidrar med en massa minnen. Frankrike 05 & 08. 18-årspresent av Fredrik och jag firade nyår-2oo8 med Madde i Paris. Danmark, Malta, Tyskland.

Antal språk jag kan: Svenska (flytande), Thailändska (bra), Engelska (flytande), Spanska (bra) Läste franska i 4 år, så några fraser kan man väl kanske...


Min mening i livet: Göra så mycket som möjligt, se världen med egna ögon, skaffa man och föröka sig.
Religion: Jag är varken döpt eller konfirmerad så jag är inte religös av mig alls, men ska jag välja en religion så drar jag mig åt buddism.
Saker jag preoriterar i livet: Jag själv och min vilja i livet, min familj, partner & vänner.

Nje, nu är det fest!


Barcelona sommaren 2008.

From Barcelona with love / thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0