Onsdag 12 Augusti - I eftermiddags-solen med Nina.

Dagen börjar med att jag igår natt, råkade sätta klockan på 07,45 itsället för 06,45, vilket betydde att jag var tvungen och ringa in om att jag var sen. Men det var inga probs med det. Redan 08,20 var jag på plats med att ta samtal, alltså bara 20 minuter sen. Jag gillar min chef Frej :)

Btw, så räknade vi ut både Frej och jag att vi slösat ca 80 000 sek på cigaretter sen vi börjat röka.. Den kändes lite deppigt, men jag mådde lite bättre när vi räknade ut att Mariana som rökt i 27 år slösat typ 300 000 sek på tobak, så kändes det som ett mindre depp, men USCH va hemskt ändå. Tänk att man kan slösa en halv mille på tobak och dessutom får sig en långsam och smärtsam död på köpet.. Det är nog dags att tänka om snart tror jag. =/

I vilket fall så drog jag mig bort mot Barceloneta och träffade Nina som redan hade stekt ett par timmar. Vi låg väl inte och pressade som man normalt brukar göra, utan vi vred och vände på oss och snackade röven ur oss närmare bestämt. Det var riktigt trevligt. Skönt att någon man känner hemifrån kommer ner och bosätter sig här ett tag, schysst lixom.. =)


Fuck me, I have facebook... Mohaha!

Kom precis hem nu och insåg att min mage var lite hungrig, dags att ställa sig i köket o laga lite käk tänkte jag.
Spagetti och köttfärssås blev jag plötsligt sugen på...? Sen är det nog soffan som gäller..

DAGENS BÄSTA LÅT-TIPS fick jag ifrån jobbet, tack Martina.
Parou Stelar - Chambermaid swing - döööskööön!

Med "deep-talk" bliré nog senare inatt....  Hasta pronto!

From Barcelona with love / Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0