Onsdag 19 Augusti - 35 graders STEK på stranden.

Men tjenare eller!!

Kom hem ifrån playan för en timme sen och solen stekte fortfarande, lätt att det verkligen är sommarens varmaste vecka. Det går knappt att andas ute !! Vill verkligen inte att sommaren ska ta slut, men jag hoppas att den håller i sig så man kan ligga på stranden till oktober iallafall, som vi gjorde förra året, innan regnet sätter igång.. Suck, men regn är ändå bättre än snö och slask. =)

Började jobbet vid 07 idag och det var inga problem tyckte jag. Dagen gick supersnabbt, då vi svarade på en massa kundtjänst-mail och hade team-möte i en timme. Jossan och Hanna var förbi jobbet idag med och dom fick det, men börjar inte förrens om 2 veckor, Congrats ladies!
Efter jobbet vid 14, så tog vi metron ner till stranden och stekte fram till 19, jag somnade såklart och vaknade upp när Nina kom ner och joinade oss. Det är lite trevligt med Nässjö-folk i Barcelona. Nu är det bara att få resten av Nässjö-folket där hemma att komma ner och inse hur jävla gött det är här nere ! =) LIFE IS GOOD.


Jag, Nina, Hanna & Jossa efter en cheese och glass på McD. Dagens lunch typ..


Jossan & Hanna på stranden.


Nina kör lite beach-tennis med grabbarna ifrån jobbet.
Jag tyckte dock att bollen hamnde i vattnet fler gånger än vad den var med i spelet så att säga...
=P


Slog på TV'n nyss oxå och dom visade bilder ifrån Pamplona, där man släpper ut tjurar, som får springa och "jaga" folk gatorna. Idén är ju sjuk, men kultur är kultur. I vilket fall så var det tydligen någon som hade dött då han blivit stångad av en tjur. MEN SERIÖST..?! Är man så jävla dum i huvudet att man tycker det är roligt att bli jagad av en bjässe tjur med horn som kan stickas upp i analen ända upp till magpåsen och dö pga det, då får man ta mig fan skylla sig själv..! Kanske är jag en aning okänslig, men det är faktist sant.


Idén är som sagt idiotiskt..


Nu ska jag ta mig en dos nudlar med färska groddar, hoppa in i duschen senare och sen lägga mig tidigt.
Vi får välja själva om vi vill börja 7 eller 8, jag ska försöka satsa på 7, så kan jag ev steka en dag till på stranden. =)
Och imonn får jag träffa min karl och Phatt !! *längtar* Hoppas och ber till gud att mensen inte hinner komma... =P Heeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeee.... !!

Hörs imonn folks!
From Barcelona with love
// Teeena.

Kommentarer
Postat av: Paulina

fan vad härligt! :)

2009-08-20 @ 22:53:35
URL: http://amandapaulinabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0