Tisdag 18 Augusti - Sommarens varmaste vecka

Jahopp.. Inget mer ovanligt än soffan idag igen. Jag börjar gilla den här soffan starkt asså..

Jag skulle till stranden efter jobbet idag, men vi kom iväg så sent plus att  det blev molningt när jag satt på bussen vägen ner, så jag hoppade av i centrum och matshoppade lite på Carrefour och åkte hem och lagade lite thaimat istället.
Resten av dagen har varit chill. Städade toan och sen har jag legat i soffan i kollat sjukt tråkiga spanska "prat-program" och suttit vid nätet. Det är jätteskönt att bara vara hemma faktiskt, man kopplar av och tar det lugnt.

Dock är det så förbaskat jäkla varmt, denna veckan kommer att vara den varmaste veckan på hela sommaren och imorgon väntas det 35 grader, vilket är bra för jag jobbar 07-14, vilket betyder att jag kommer att steka i på stranden imorgon mellan 14-19 med några dopp emellanåt och NJUTA!


Imorgon ska det stekas!!!


Jag diggar 2008's bränna jag fick, sexigt värre...! Haha!

På tal om inget snackas det om att jag och min karl funderar på att åka till Thailand. Jag är mest nojjig över att han bara vill stanna 14 dagar och jag menar på att vi då lika gärna kan åka till Mallorca istället, men nej tydligen inte. Sen nojjar jag över att jag troligtvis kommer bara kunna spara ihop max 6000-7000 kr fram tills dess vilket bara räcker antingen till flygbiljett eller buffet-pengar, men som enligt honom inte är några problem. Klart man är tacksam om det bjuds, men man känner sig ändå en aning tattig. Jag erbjöd mig dock att betala i natura när han vill... (haha, som om jag INTE skulle vilja!! ) Vi får se hur det blir med den saken..

Och på tal om min karl så firar vi snart 6 månader tillsammans. 6 månader, jämfört med tidigare förhållanden jag haft är egentligen som en fis, men det är sjukt vad jag blir lycklig av den där karln, han gör mig glad 99 % av den tiden vi umgås med varandra .Vi pratar om det rätt ofta (särskilt på fyllan =) om att vi aldrig bråkar eller har sura stunder, vilket faktiskt är sant. Det längsta vi har kommit är egentligen heta diskutioner om vem som har rätt angående saker och ting vilket kan handla om skitsaker som " Nej, vi ska hitåt, för butiken ligger på denna gatan....- Neej, älskling. DET gör den inte alls..."  HAHA!

Han är en karl som passar mig, vi är som "grabbiga" polare, samtidigt som vi har våra ensamma och undebara stunder. Ja, vi kallar varandra för "skithögar" och "du är det fulaste jag har sett", rapar äckliga whisky-rapar och fiser ägg i nyllet på varandra och andra äckliga saker som jag inte ens ska nämna här.
Men vi har oxå våra sjukt underbara mys-stunder där vi överdoserar varandra med komplimanger, så där som bara tonårs-kärlekar gör. "Älschkliiiing !!! Hööörni, jag schka gifta mig med den här tjejen en vacker dag och hon schka föda mina ungar"  (japp, den kommer på fyllan, kanske inte helt sanning, men förbaskat kul att höra när han står mitt på nattklubbsgatan och skriker till folk som egentligen inte bryr sig ändå..=) Det som är mest sjuk är att jag är som besatt, jag är så såld jag kan vara, vilket ioförsig är en förbannat härlig känsla. =)


Where there is love, there is life.
  You are awesome Baby!


Nej, nu ska fröken laga lite lunch till morgondagen innan hon går och lägger sig. God kväll och godnatt!
From Barcelona with love // Thai

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi ska till Thailand i januari i år igen. Denna gången bara två veckor, på charter till Koh samet med hela Jimis familj :)



Riktig kärlek är det härligaste som finns.

2009-08-19 @ 09:17:01
URL: http://gyllensteen.blogg.se/
Postat av: Lina

Fan Tina, jag är skitavundsjuk på dig, jag vill oxå ha en karl som e då där bra. fuskis! PUSS

2009-08-21 @ 12:18:18
URL: http://linaschon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0