Torsdag 20 Augusti - Dagens PMS-fitta

Idag bör jag få diplom för "Dagens PMS-fitta" med tanke på mitt humör...

Det har svängit upp och ner heeeela dagen. Först på jobbet tyckte jag så synd om mig själv för att jag hade en sån mensvärk och på tal om den vet jag inte var den kommer ifrån. För ett år sen hade jag inga problem alls, nu vill jag bara dö i 3 timmar tills mensen finally kommer. Och det gjorde den, men det hindrade mig inte ifrån att lägga mig på stranden efter jobbet och sola ryggen i 3 timmar. Somnade som en svettig stock ensam på stranden och vaknade upp med världens vitaste rumpa. Tog tunga steg bort mot metron vid 18 och mötte Alvaro på tågstationen när han kom hem ifrån Cunit..

Inte vart jag mindre gladare av se min karl, vi tog taxi till Sagrada Familias Mc Donalds och trotts en cheeseburgare och en glass med karamell-sås senare så var jag inte mer glad för det. Han ville att jag skulle följa med honom hem, men jag ville inte besvära honom med att vara en bitter pms-brud idag så jag sa att jag skulle åka hem istället och träffa Phatt.

Att han blev lite kinki över det det vet jag nu... Sorry, men orka!!! I vilket fall så är jag hemma nu, tar det lugnt och försöker kinka ner så lite som möjligt, trots det har min karl fått med mig ut på middag ikväll, så jag måste hoppa in i duschen snart, guuud vad jobbigt allting blev.

Men jag ska oxå ha diplom för "Dagens hjälte" då jag hjälpte en tjej för att inte bli rånad på sin plånbok på metron.
Jag stod i ett perfekt hörn av en fullpackad del av metron, ni vet i ett speciellt hörn där ingen behöver stå och knuffa dig eller där du inte står i vägen för ngn.... Iallafall så kom det på ett gäng turister som skulle till stranden. 5 minuter senare så kommer det 6 zigerare (egentligen ifrån latinamerika) som kommer och knuffar sig in hos tjejerna, som om det vore väldigt trångt på metron. Ni vet, så där så man måste lukta-på-någon-annans-svett-trängsel. I vilket fall så lade jag märkte till hur männen tog på allas fickor som om de letade efter ngt och då fattade jag att de kände på folks fickor för att se om det fanns ngt i dem så dom senare kunde snå det som fanns, vid rätt tillfälle.
Då jag lade märkte till att en utav tjejerna var ett utav offren, såg jag sakta bakom mina solglasögon hur mannen sakta stack ner sin hand i hennes ficka, men i samma veva  fick jag damp och tog tag i hans hand och föste bort den ifrån hennes ficka och skrek på spanska: " Fitta, vad sysslar du med?"
Han agerade som chockerat och tittade på mig, men spelade som om han inte fattade någonting. Tjejen med plånboken fattade verkligen noll, men klickade tillslut och fattade vad han skulle göra. "Har du inget annat jobb eller vaddå??"  fortsattde jag, sen höll jag käften, men ville så gära klappa till honom.. Strax därefter innan tjejen gick av så tackade hon mig med ett leende och en flirt.. Vilken gööör-go känsla jag fick då. *stolt*

Det värsta av allt var att zigernar-jävlarna var gammla gubbar och kärringar i 40-50 årsåldern !!! Fy, fan va pinsamt. Jag skulle nästan förstå om 16-åriga grabbar skulle göra detta pga att vi ungdomar är ju dumma ihuvudet som vi är, men att vuxna männsikor gör detta är ju förjävligt.
Jag och zigernarna hoppade av på samma station, dom gick snabbt upp för rulltrappan, superglada för cashen dom nyligen gjort på stackars turister, gick ner till andra perrongen som gick tillbaka på samma linje för att hitta ytterligare stackars offer.. Jag ville bara skrika och varna folk, men varför gjorde jag inte det...?!?! Jävla FITTOR !

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och förhoppningsvis försöka bli lite gladare när jag ska äta middag med min karl, men ärligt talat är jag inte hungrig + att jag mår illa...?? Jaja. godnatt.

Puss hej!
From Barcelona with PMS. // TIna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0