Måndag 21 December - Efter en helg hemma i Nässjö.

Jag måste påbörja att min hemma vistelse i nässjö har påbörjat väldigt lugnt och skönt. Kom hem till nässjö runt kl 23efter 2 timmar i bil ifrån Göteborgs flygplats Säve. Shit, när jag gick av flygplanet och skulle gå in mot terminalen slog kylan pratktiskt taget mig i ansiktet som en lavett !! Hela ansiktet gjorde så ont !

Väl inne i terminalen väntade mamma på mig och vi gick till bilen som pappa hade varit och värmt upp. Sebbe åkte med oss åkte och vi släppte av honom i Borås, innan vi var back on the road igen. Väl hemma väntade Nipa och Tony och så jäääkla söt systerson Justin på mig. Han är så söt och lik Nipa så det skriker om det. Så nu hlea helgen har jag sniffat på bebis, bytt blöja och blivit nerspydd. Så mysigt så.

Igår lördag hann vi även med kort säng till JPKG med mamma och Nipa, köpte julklappar till Nisa så klart och även jag hann med lite. Hittade en halsduk till Lili, som jag vet att hon väldigt gärna vill ha. Vi åkte hem och det blev thaimat igen. Fatta va mycket thaimat jag har proppat i mig, nästa lite tur att jag ska ha mens snart annars hade jag nog aldrig tryckt i mig så mycket jag har gjort dom senaste 48 timmarna.

På kvällen sen hämtade vi upp Nicko och sen drog vi mot annar och körde på fröfest där. Det var kul och träffa alla, snacka lite skit och bara vara hemma. Efter det gick vill Zebra, som i sin tur var väldigt dött, men det dög med sällskapet tycker jag =) Runt 24 kom Nagem förbi och plockadee upp mig och vi drog en sväng till Hotellet, men det vart ju inte bättre där. Njae, sällskapet var bäst.

Jag kom hem runt 03 efter att ha tagit en sväng till statoil och snackat lite skit med Nagem innan jag åkte hem och sov igen. Igår söndag var jag hemma hela dagen, mös med Justin och var och tände ljus på farmors och farfars grav.

Idag måst ejag en sväng på stan, måste hitta en julklapp till Phatt, sen hoppa jag på att jag får träffa Micka en sväng oxå, fika på thimons kanske?? =) Vi får seee! Jag har tagit en massa bilder oxå, men jag lägger upp dom när ja kommer tillbaka hem till Barca.

From Nässjö with love. // Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0