Måndag 7 December - Julklappar - check !!

Hejsan allihopa!
 
Finally så ligger jag i sängen (dock med sminket på, så jag måste upp igen!! ) och snart ska sova. Måndag igen då... jag måste säga att det har varit ovanligt varmt idag. Klockan är 23.30 och på min temp står det 17 grader.. ? Jobbet idag var väldigt chill, lite samtal och 4 gratis sälj fick jag vilket betyder att jag ligger bra till. Det snackades en hel del om personal-festen i lördags. På ngt sätt blev alla väldigt fulla, spydde, tappade bort både nycklar plånbok, och mp3. Så det kan hända... Jag hoppas att vi kör fett på fest snart igen! Jag snodde utan Jurgens vetskap hans bilder ifrån Facebook och tänka smyg-ladda upp dom här.. hihi.


Andrea, Jakob & Jurgen.



Jurgen, ngt dragen kanske och en väl-posad Sebbe.


Vår allas karaoke-kung Ted.


Jake the snake.



Ända gulingen i gänget!


Jag & Jurgen.



Linus & jag. Ska även tillägga att Linus är vass på att käfta med kunder. Det är en komedi att lyssna på honom ibland.


Andres, Jurgen & Ted.


Vår allas kära boss - Frej, som även han har kommit full till jobbet. (vad jag kommer ihåg, eller var det så...?)


Andrea, Jakobs fruga. Tillhör inte personalen, men ändå...Skitsnygg brud. Man kunde ju ana modell... :)


Andrea & Leticia.


Leticia & Kaffe-Maja. Maja kör eget race vid sidan av telefonjobbet och säljer kaffe och typiska "svenska" grejer som vi alla njuter av att ha på jobbet.


.. och så jag igen framför en laptop. Vad annars??


Annars då...? Jaa, idag skulle jag jobbat, käkat på wok to walk och gift mig. Blev inte riktigt så. Jag träffade min karl på stan och vi gick en sju-helvetes lång runda genom hela raval, mitten av stan och el borne.. snacka om träningsvärk imonn igen. Men vi hittade alla klappar som vi skulle ha och nu är det ända roliga kvar - att slå in dom och det jobbet har jag fått ! Känns skönt att ha det gjort nu, slipper man tänka på det. =) Vi gick mest och mös med varandra mellan alla juliga-julpynt och markander som dom har nu i stan. Hand och hand och såna där pussar på pannan får man, själv räcker man ju bara upp till örat på honom, så det blev pussar där oxå.
Vi tog sedan taxin hem trötta som as vid 18 och slaggade 1 timme eller 2. Vakande upp och var hungriga. Efter många om och men blev det thailändskt på Thai Gracia, ett mycket prisvärt ställe och gott dessutom!! Efter det skulle vi ju gifta oss, men vi sköt fram det lite, tills nästa år.. Kanske man skulle planera lite mer.

I vilket fall tog jag metron hem, lagade lite snablunch tills imonn, pussade och kramade Phatt hejdå och önskade henne en trevlig natt på jobbet innan jag hoppade i sängen här.

På onsdag åker vår allas norrköpings-Patricia tillbaka hem till svea och sviker oss alla andra här nere. Men jag hoppas att hon får jobbet på Mallorca, så man kan åka och hälsa på henne i sommar!! Lycka till nu, jag kommer sakna dig, lilla skit !! =)

Imorgon har jag inte mkt planerat, det vanliga. Jobba till 15, hem sova siesta och SEN ska jag ovanligt nog hem till Alvaret och gosa/chuppa sönder honom!! AH !

KUL ATT NAGEM RINGDE MIG IDAG!! =) Kul och prata med dig, bagarn. Vi ses definitivt när jag kommer hem! :)

God natt på er! From Barcelona with love // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0