Onsdag 30 December - Hemma fran Andorra.

Ikvall kom vi hem ifran 2,5 dagar i Andorra. Akte dit i mandags-morse och resan tog ca 2,5 timme vilket inte alls var farligt eftersom att jag sov typ hela vagen, hehe. Akte dit med Alvaro och Basi som hade hyrt ett hotell-rum/minilagenhet. Lagenheten var riktigt mysig med tv-rum, koksvra och tjusig toalett. Eftersom att man inte betelade ngt for varme och vatten drog vi pa en 25-gradig varme pa rummet vilket konstaterade att det blev lite svettigt ibland.

Jag som bara akt skidor en gang tidigare i Are 2008, gjorde min 2:a premiar i backen, det gick val bra. Efter ett par backar kunde jag iallafall svanga bade at hoger och vanster och till slut fick jag till "det" som kallas for slalom. Maste dock papeka att i Are 2008 tog jag mig ner for en Svart backe, i ar kom jag knappt nerfor en Rod backa, OM MAN NU SKA KALLA DET FOR BACKE, snarare stup eller "backe for sjalvmordsbenagna"!!! Iallafall, jag klarade mig hur bra som helst i dom Blaa backnarna (och nagra enstaka Roda da, for att vara kaxig) 
Jag och alskling uppe pa toppen i Andorra forsta dagen.

Vi akte bara i 2 dagar for sen satte min kropp stopp for all traningvark jag hade trots att jag faktiskt stretchade efter dagarna. Idag tog jag och Alvaret bussen fran Andorra tillbaka till Barelona, vilket tog 2 timmar langre, men Basi skulle inte aka hem forrens imorgon pa nyarsafton, men eftersom att bade jag och Alvaro borjar jobba vid 21 imorgon kande vi at vi ville aka hem tidigare. Men det har varit rikigt skont att komma ivag ifran storstan och fa andas in lite frisk luft. DET gillar jag och jag hoppas pa att vi aker dit flera ggr med tanke pa att det ligger sa nara.
Nu ligger jag i Alvarets sang, medans han sjalv befinner sig pa Solo for att forbereda for morgondagen. Hade jattegarna gatt ut pa Bikini idag da Edgar och Carlos spelar ikvall, men jag drog med mig en javla huvudvark som hallt hela dagen. Iofs sa forsvann den for en timma sen, da jag drack en super bra medicin som jag fick, men kanner mig anda en aning for trott och otaggad for att ga ut.
Mina planer for imorgon Nyar ar att jag maste handla mat !! Tomde kylskapet innan jag akte hem till Svea och har inte fyllt pa den sedan dess!! Eftersom att jag forhoppningsvis far lon imorgon sa hoppas jag pa att jag kanske oxa hinner att hitta ngn nyars-klanning. Pa kvallen innan jobbet ska jag laga middag at mig och Phatt eftersom att aven hon borjar jobba vid 20. Jag borjar vid 21 och hoppas pa att fa sluta runt 01-02, sa jag kan festa vidare... Det ryktas aven om att Rikard ska komma dit med sina vanner, han har just landat med sitt plan i Barca och vart pa vag in mot stan.
 
Foresten, vet ni att det var 21 grader VARMT i Barcelona igar, jag gar fortfarande runt i min tunna, korta skinnjacka. Fint det ! Gott nytt ar pa er !!!
FROM BARCELONA WITH LOVE // THAI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0