Söndag 6 December - Bakfylla & Julpynt !

Jaaa, godkväll!

Gårdagen var en riktig bra lördag. Först vaknade jag någorlunda tidigt för att springa ner på stan och leta efter "kvinnliga klackar" med normala klackar som man faktiskt kan gå i. Dock var dom flesta klackarna för höga som jag hittade på Zara. Kändes lite för dyrt oxå att slänga 600 kr på ett par klackar man vet att man inte klarar av att gå i... så jag fortsatte att leta vidare. Jag träffade även Sebastian vid 15 och vi gick igenom typ heeela stan. Han köpte sig ett par finskor och jag hittade faktist ett par riktigt snygga klackar (med bekväm klack) på Blanco för bara 350 kr !! Till det hittade jag även en svart klänning med nitar på axlarna på Bershka för 250 kr och vips, så var kvälls-outfiten fixad och liiiite mer kvinnlig. =) Vi åkte snabbt hem till mig för att färga hans blonda hår till chockladbrunt som han passar mycket bättre i. På det blev det lite pasta carbonara och lite whisky/cola innan vi var redo för kvällens personalfest a lá Churn-fest hos bossen Frej !


Svarta skinn klackar på Blanco för 35 euros. kvinnligt som fan!


På tal om skor, så tänkte jag lika gärna lägga upp en bild på Alvaros skor, dessa var enbart dom som fick plats på golvet, KARLN har mer...!!! OMG!

Men iallafall....Väl hemma hos Frej som bor typ längst in i Borne i en väldigt fin lägenhet bjöds det på väldigt god plockmat. Hela festen vart riktigt kul och vi lekte "Jag har aldrig..." i jobb-relaterad version. Där fick man veta ett och annat. Men jag och Massar har då aldrig någonsin varit varken höga eller fulla på jobbet, haha ! Efter ett par glas där och trevligt sällskap med världens bästa churn-team drog jag och Sebbe vidare till Solo, där vi träffade resten av kundtjänst. Dom hade tidigare haft middag på Citrus och fortsatte festen på Solo, det var riktigt kul. Efter Solo gick vi till Hype/hyde Club (jag vet aldrig vad den heter !!! ) Väl där gjorde jag ngt jag inte borde gjort, då jag ville bara decka och sova typ, så jag och Alvaro tog en taxi hem och kvällen slutade helt nerdäckad i sängen klockan 05, MEN jag klarade att gå i klackarna heeeela kvälllen. 5 kvinno-poäng till mig !!! =)

KVÄLLEN I BILDER:


Jag & Sebbe, redo att gå på churn-fest!! Jag kände helt enkelt för att klä mig liiiite kvinnligare igår. =)
HOT !


Frej & Leticia hade gjort supergod plockmat, bla med räkor och fläskfilé! Mumma!


Jag & Leticia vid köksbordet!


Jag & Jyyrrrrrrrrrrrrgen ! Han verkade vara lite veck..?


Yori, Black Betty och Mickan, kom lite senare än alla andra!


Nästan Heeela churngänget var där.. ! Tack för supertrevligt kalas!
Churn ÄGER!

Vaknade idag klockan 14 av att jag var sååå jäkla törstig, bakfyllan kom dock inte förens ett par timmar senare...hmm. Det serverades paella av mama Maite och det var gott, efter det slappades det lite och så kom Lili och Joel hem för julpyntning av hela lägenheten. Jag skojar inte om det pyntades överdrivet. Vartenda hörn och tom tavla är pyntad!! Jag och Lili hjälptes åt att pynta julgranen och när jag åkte hem var julpyntadet inte över än, så jag visar resutatet en annan dag!


Alvaro & Joel gowsade lite när Lili och Joel kom hem...


Här ska det julpyntas! Mama Maite fixar granen medans papa Alvaro njuter av sin laptop.


En annan apa i sitt rum...


Påbörjan av att pynta julgranen med Lili..


Mama Maite och Alvaro. =)


Joel vägrade att julpynta och låg i Lilis säng istället...


Stjärnan ska ju på med.


En glad papa Alvaro! =)


Alvaro.


Agera lite stege åt Lili.


T.o.m ramarna i hallen julpyntades. Var tvungen att ta en bild på Alvaro när han var typ 15-16 år.


Självklart finns jag oxå med på familje-fotona i hallen!! =)

Nu har jag mega träningsbvärk i vaderna pga klackarna igår. Ligger hemma med bafylla upp till halsen, usch!
Ska laga lite lunch-låda till morgondagens jobb och platta håret innan jag går och lägger mig!
Det var min helg det! Hoppas att ni andra haft en lika kul helg som jag!

Puss & Kram!
From Barcelona with love! // tina


Kommentarer
Postat av: "Patte"( så som du brukar kalla mig)

HYDE CLUB!!! heter det hiihhi

2009-12-07 @ 02:47:33
Postat av: VèNNèZaIsHerNaMe

Hej!

Vad fin du var med klackar och klanning =) lite ovanlig o se men du passar i den skit snygg =)!!

Hoppas allt bra med dej , verkar som att du har det jatte toppen!!

Undrar om vi kan traffa en dag ta en fika eller nagot=)

HAde bra kram x0x.V

2009-12-07 @ 12:33:43
URL: http://vennezabeijbeh.blogg.se/
Postat av: Micka

Snygg du var Tina , eller är :)

Hoppas vi hinnes ses under nån av dagarna du är hemma ! Puss Puss

2009-12-07 @ 21:04:25
URL: http://micka87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0