Torsdag 17 December - dagen innan sverige.

Jag vet inte vad jag har gjort senaste tiden... Helt torr på att blogga och helt superduktigt på att hitta på ngt annat istället! Sista veckan på jobbet nu innan 2 veckor tvingad semester. Känns helt ok för just nu känner jag att semester är behövligt. Jag blir ledig ända fram till 4:e januari innan det sätter igång igen. Då firar jag även 1 år på One Contact/Comhem om det nu ska firas? haha.

Igår vart det iallafall personalfest på Hyde för allihopa. Det innebar fri bar i 3 timmar- drick vad du vill, hur mkt du vill och de resulterade till mycket skvaller på jobbet idag. Jag hade iaf kul, men jag drog till Bikini med Michan och Meley runt 3 och dansade av mig resten där. Det var skoj. Mindre sugen på att gå upp idag dock, inte bakfull, men bara inte sugen alls. Dagen blev iallafall avklarad och ikväll har jag inte gjort mer än att packa och laga carbonara. Är dö-trött och ska gå och lägga mig nu strax.

Imonn får jag träffa familjen! Mamma, pappa, Nipa och min systerson Justin som jag inte ens har träffat !!! Som jag längtar!! På lördag blir det en dag i Jkpg med Nipa och Mamma innan kvällen antagligen drar sig till fest och fylla. Shit, måste hinna träffa ALLA verkligen! Det ska bli skönt att få komma hem och få sig en dos av svea.

Ska dock medela att min kära Barcelona har blivit kallt, förjävla kallt. I lördags natt var det som om någon bara öppnade en dörr och in kom typ 0-gradig värme in i stan. USCH ! Och stackars jag har min vinterjacka hemma i Svea! Den ska flitigt användas när jag kommer hem.

Lägger upp lite bilder ifrån förra helgen. Jobbade på Solo hela helgen, både fredag och lördag men det hanns med fest ändå. I fredags drog vi till KGB, ett mindre (typ okänd) nattclub, lite mer sletet och lite mer ounderground. Kan oxå påpeka att det var liiite mer droger, då en kille fick för sig att snorta en lina MITT FRAMFÖR ögonen på mig. Jag hamnade i lite av en shock, trodde man gjorde sånt typ på toaletten..? Lördagen blev lika mkt fest den, men då drog vi till Otto Zutz efteråt.

I söndags passade jag även på att fira Marina som fyller 23 år idag att gå ut och käka thaimat med henne eftersom att jag inte kan vara med och fira henne imorgon. Det var en riktigt trevlig middag med trevlig sällskap.


Lichi och Marina kom förbi och hälsade på. Grabbarna Jorge, Victor, Hektor och Sandro är huuuur underbara jobbarkompisar som helst! Vi kör oftast och alltid efterfest efter ett kvällspass på Solo. =)


Vi fick för oss att dansa i min halsduk. Det va ju skoj.

Man undrar ju när jag ska sluta festa...? Usch och fy.
Äh, godnatt med er! Vi ses imonn.

PUUUUUUUUUUUUSSSSSS!
From Barcelona with love // Thai


Kommentarer
Postat av: JAnneke

dude kom också hem idag så hör av dej. vill ju veta allt om era äventyr :)

2009-12-18 @ 22:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0