Lordag 21 Februari (uppdat) - Seg kvall.

Hostandet haller i sig och jag kan inte pasta att jag gjort mkt idag. Diska & tvatta ar nagot som tjejerna jag bor med inte gor frivilligt och jag som ar smatt pedant vill ju att det ska vara rent och stadat, diskar och tvattar sjalvklart - aven om jag ar sjuk och bor kanske ligga i sangen. Fan va trakigt det ar att vara sjuk - grining och javlig ar man alltsa. Men nu ater jag en massa glass direkt ur glassburken, det far vara min trost ikvall. 

Mark ringde mig innan och ville att jag skulle komma till Otto ikvall, men jag blir tvungen att missa deras maskerad som dom ska ha ikvall, buhu... Jag missar Phatts utkladnad till superwoman och Kevins spiderman.. :( Det hade varit kul & se.

Satt och laste runt lite bland andra bloggar pa natet och fick mig en tanke. Vad hander hemma i sverige?
Vad gor mina vanner dar hemma?! Hur mar ni?! Nicko andrade sin status pa facebook till "i ett forhallande" idag. Med vem, Nicko? Jag undrar hur det for Madde och hennes jobbsokande? Vad gor hon pa dagarna? Micka som ar i 5e manaden nu, hur mar ni? Jag vill se mer magbilder. Malin, hur gar det med studierna & blir det nagra bullar i ugnen for dig med snart? Hanna Adolfsson, vart far du alla dina cash ifran? Forst London, sen Are och snart ska du till NYC & LA, vad ar detta? Hanna Martinsson, hur mar du? Vad har du for planer i sommar? Alle, jag har inte traffat henne pa 1 ar nu, min soulmate.. Hur mar du? Shit, det ar mycket man ska ta igen nar man kommer hem alltsa.


Mina damer, va jag saknar er!  
Detta galler aven dom som inte finns med pa denna bilden. :)


Hmm.. Det finns ett par saker i denna lagenheten som jag faktiskt irriterar mig pa. Jag har abslout inga problem alls med att lana ut klader, sa lange jag sjalv far lana av dom som lanar utav mig, MEN jag uppskattar garna om jag far ha mina underklder for mig sjalv ?!? 
Ett JA en gang, betyder fortfarande att man ska fraga nasta gang man vill rota i min garderob. Bara for att jag sagt JA en gang betyder det inte  "..Ta allt, lana allt, underklader och smink... ta slut pa min parfym varje dag nar du anda ar igang, jag sjalv skiter pengar varje dag sa det ar inga problem.." Men nu har det gatt sa langt att det enbart mina klader som anvands av alla TRE. Come on...! Jag hinner inte tvatta ett plagg och lata det torka innan nagon annan tar det..woah!


Jag & Cookie, aven om det ser ut sa pa bild, sa gillar vi INTE varandra och 
jag maste erkanna att jag slangt ivag henne ett antal ggr... 
Kattjavlen lar sig aldrig !

Nu far det vara slutbloggat for idag. Jag ska dra en film nu, sen ska jag fan sova.
Far se vad jag hittar for filmer, saknar min laptop som bara den..
Hoppas att ni har en betydligt roligare lordagkvall an vad jag har.

From Barcelona with love /thai



Kommentarer
Postat av: Lotta

Underbart att du har börjat blogga, skönt att veta vad du gör och hur du mår :)



Usch vad jag saknar dig ibland Tina.

2009-02-22 @ 14:42:48
URL: http://gyllensteen.blogg.se/
Postat av: Hanna M

Haha, skrattar när jag ser bilden på dig och katten, kan bara tänka mig hur de ser ut när du är arg på den asså :) Det där med djur är inte riktigt din grej! :)



Jaa, du mina planer för sommaren är faktiskt att vara hemma och jobba röven av mig, letar jobb som en idiot. Spara pengar så jag kan komma iväg nästa sommar. men sen vet man ju aldrig vad som händer. Ska iväg en vecka eller två iallafall och då är resan till DIG :) LOVAR! Vill sååå gärna! PUSS

2009-02-23 @ 13:01:04
URL: http://martinssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0