Sondag 22 Februari - Missade maskeraden

God kvall gott folk.
Jag sitter i soffan och lyssnar pa KENT, det ar ackligt vilka harliga rysningar man far...! :) Det later helt fantastiskt i oronen.

Da har hela helgen gatt och har spenderat ca 40 timmar i sangen. Trots att jag inte gjort ett skit, sa kanner jag mig anda valdigt utmattad. I natt blev jag lack. Jag gick o la mig klockan 01 for att duktigt for en gangs skull. Ligger och vrider och vander pa mig anda fram till 06 pa morgonen. Arg var jag ! Men sa fort Phatt kom innanfor dorren och la sig jamte mig sa somna jag dirket. Sov anda fram till 16, sen orkade jag inte mer. Idag har jag iofs inte hunnit gora mkt. Har inte duschat pa hela helgen, sa ni kan ju tanka er hur frasch jag har varit. Med andra ord idag sa har jag tagit den langsta duschen ever, fixat mina naglar och sitter just nu med en ansiktsmask som skulle tvattat bort for ca 30 min sen.
Det blir en lika lugn kvall som det har varit hela helgen. Phatt ska traffa Mark ikvall, men jag ska stanna hemma.

Jag missade gardagen stort kan jag saga. Alla var utkladda till olika hjaltar och jag har aldrig garvat sa mkt som jag gjorde i morse nar jag sag bilderna. Babe Phatt & Mark var superman/woman och Kevin var Spiderman, men sag mest handikappad ut, haha. Ah, tank om jag hade haft med mig min banan-drakt alltsa. :)


Phatt var superhet i sin drakt. :)


Mark var allvarlig, men man kan ju inte mer an att skratta. Snygga dojjor till lixom..?


Och sa kommer vi till Kevin, som mest ser ut som ett Miffo. Ni ska se resten av hans bilder, helt sjuka.

Imonn ar en annan dag, da ar det dags att aterga till jobbet. Jag ber till gud om jag far sova normalt inatt, annars kommer jag va dotrott pa jobbet imonn, sen hoppas jag att jag blir ordentligt frisk sa jag kan prata i telefon utan att kanna att jag dor. Hoppas att ni far en mysig kvall. Jag ska fortsatta lyssna pa svenska Kent. 
MUA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0