Fredag 10 Juli - Regn är aldrig ett hinder för party.

God eftermiddag.

Fredag igen var det ja och jag har jobbat klart för dagen. Hann med och dammsuga hela lägenheten på 100 kvm och skura toaletten, samt hänga upp två tvättar medans dom andra damerna satt och gottade sig i soffan (sur!)
När man äntligen har svettats färdigt och är hungrig som en get och ska ställa sig och laga mat kläcker en kommentar ifrån soffan : -" Tina, om du ska laga mat, kan du inte laga till mig oxå då?" ifrån en roomie. Där gick gränsen och jag sa att jag skulle laga nudlar till mig själv och ingen annan..

Iallafall, mätt är jag och just nu lyssnar jag på Alvaros dj set som han spelade in på Solo igår, lite promotions som han ska använda sig av. Det låter bra även om några utav låtarna är en aning hårda, men dom går att gilla med lite mer sprit i kroppen. Denna typ av house spelas inte helt riktigt på Solo, utan den är en aning mjukare och mindre "extacy-inspererad." Dock kan man räkna med sån här musik om man vill klubba mellan 06-12  =)
Om ni vill lyssna på hans set finns den att ladda ner här ---> https://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=cmcyWUhpSWV6NE9Ga1E9PQ


I vilket fall. IDAG skulle Rickard komma och jag som hade planerat en sån bra 24timmars turistande i Barcelona för oss båda två, men icke. Jag hoppas att renoveringen av köket blir som det ska iallafall och hoppas att du kan komma ner en annan gång.

Helgens planer dåra: Ikvälll klockan 21 ska jag befinna mig på Ryans, svenskarnas pub är i Barcelona. Det var längesen jag var där numera, med tanke på att jag bara är ute och klubbar hela tiden, men det ska ändå bli kul ikväll. Jag ska träffa dom andra jobbarkompisarna och det ryktas om att det bjuds på öl med tanke på att vi har jobbat så bra. Det ska bli kul.
Vid senare timmar tänkte jag droppa förbi Solo, lite lagom runt om fötterna och shaka loss dom sista timmarna innan vo åker till Cunit inatt.

Imorgon nämligen så ska vi fira Alvaros kompis Fran som fyller år. Hans söta flickvän Marina har fixat en överraskningsfest åt honom och vi ska grilla allihopa hemma hos Mario. Det ser jag fram emot och jag har redan sen igår marinerat nötkött. Mmmh, mmmh mmmh! Nu ska spanjackerna få smaka på rikigt grillkött minsann! Förhoppningsvis så kan man spendera ett par timmar på stranden oxå om vädret tillåter, det har varit dåligt väder nu i två dagar och jag saknar redan solen.

Imonn kväll kommer vi att stanna kvar i Cunit, då Alvaro ska spela på The Suite, festen fortsätter sen därefter på Deja vú.
På söndagen hade jag tänkt ligga bakfull på stranden och typ halvdö. Så ser min helg ut, jag hoppas att ni andra får en kalas helg ni oxå!


From Barcelona with love! - YOHO!


Kommentarer
Postat av: Malin Falk

hallå gumman, du verkar ha det rätt bra i barca.. när kommer du hem nästa gång, har ju nästan glömt hur du ser ut.... pöss pöss

2009-07-10 @ 20:17:55
Postat av: Janni

herre, va du städar o fixar. hur du orkar i värmen förstår ja icke. ja orkar inte ens göra de i kyla.jaja, ja är impressed iaf :)

2009-07-12 @ 14:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0