Fredag 3 Juli - Min systerdotter Simone

Det är fredag och klockan slog över midnatt och jag är suuuuperrastlös.
Det får bli en sväng till Otto Zutz sen senare tror jag allt ändå. =)

Idag efter jobbet tog jag mina 20 minuter hem i denna hettan som vanligt. Det spelar ingen roll om du duschar, du hinner svettas innan du ens börjat torka dig med handduken. Hela dagen har tillbringats hemma i lägenheten, då det är alldeles för varmt att vistas utomhus, om man inte ligger på playan vill säga. Jag har hunnit städa hela lägenheten förutom köket iallafall. Det blev 2 timmars siesta och lite nudlar på det hela. Jag hann även med ett fotbad och nytt nagellack på alla mina naglar. Det blev en lång kall dusch och ansning av det mesta på kroppen. Jag är redo för sol och sprit på Ibiza på söndag. Jag har tom förbereda packningen, japp.. =)

Försökte sova nu, men jag låg och vred och vände på mig i 45 min så jag bestämde mig för att blogga lite istället. Sitter och kollar söta bilder på mina systerdotter Simone, min lilla söta busiga gris, vad jag saknar henne !!
Både hon, min syster och systers karl kommer ner i augusti och det ska bli kul att ha dom här, längtar ngt så grymt !

Saknar att busiga med världens söstaste unge, för det är hon garanterat !


Simone 3,5 år gammal, med sötaste morgonfrissan! =)


Nje, nu ska jag leta rätt på ngt i min garderob och gå ner dom 50 metrerna till Otto och ta mig ett glas i baren!
Hoppas att alla får en kalashelg!

Puss! From Barcelona with love // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0