Lördag 4 Juli - Ey, I'm goin to IBIZA !

Folks!! Nu drar jag till IBIZA ! =)

Åker inatt klockan 04.30 och blir uppplockad av Alvaro och Mario som ska skjutsa oss till flygplatsen.
Där kommer vi mäta Basi som åkte hittade en biljett och åker med oss. Guti är redan på plats, så vi kommer att möta honom där. Nu väntar 4 dagar/nätters playa, sol, whisky/cola och dunkande musik!
Har inga förväntningar alls om jag ska vara ärlig, men än att jag bör tåla längre nätter och fler drinkar. Well, vi får se hur det går. Bilder och roligt kommer upp på torsdag, vi hörs då!




Sist men inte minst; GRATTIS BROR FREDRIK!
Hoppas att du får en riktigt bra födelsedag och att allt går suveränt med din flickvän!
Saknar dig, broshan!




BTW, så hittade jag nyss en superbra cover. Lite whisky, stearinljus, 2 solbrända kroppar och lite passionerat sex..
Ladda hem : Deftones - "drive
Är det någon som får samma tanke som jag när ni lyssnar på denna låten, så säg?!

Over and out, from Barcelona with Love / La chinita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0