Tisdag 21 Juli - Förbannade jävla kunder.

BTW så går den här låten på repete idag: http://www.youtube.com/watch?v=TVLIMj_4h3c&feature=related
Den gillar vi sten hårt !!!


Idag vart en mindre rolig dag på jobbet. Jag tror seriöst att jag sa upp halva sverige idag, vilket kommer se mindre bra ut på min statistik, men kan man inte vända folk till att stanna kvar så går det inte. Sen finns det kunder till nötter som tror att om man har ett kontrakt, så kan man enkelt avbryta det, så länge man har "en tillräckligt bra" anledning.
Om du har gjort slut med din flickvän, om du ska flytta, eller om du inte längre tittar på tv så absolut kan jag avbryta ditt abonnemang och avsluta dina tjänster...INTE. Vad är det för fel på folk?

Fick bla ett samtal ifrån en dam idag som hade tecknat hemtelefon med operatören 3. Det visade sig att när hon var i butik, så lovade dom att dom skulle avsluta hennes telefoni hos Comhem, samt att flytta över hennes nummer ifrån oss till 3. När damen ringer, är nummret överflyttat men telefonin är inte uppsagd, och då blir hon lack på MIG!?!
Inte fan är det jag som står i 3's butik och lovar en massa skit, dessutom ville hon ha kompensation. FÖR VAD?
Jag sa snällt till henne: "Om du vill ha kompensation ifrån Comhem, för att 3 inte kan göra sitt jobb, så får du vända dig till dom. Comhem har inte gjort ngt misstag, för vi har inte lovat dig någonting..." Damen blir lack och lägger på..
Usch, vilken dag.. Jag och Joakim satt mest och skrattade efter varje samtal som vi hade idag...

Nu ligger jag i soffan igen, fortfarande ensam hemma. Det var meningen att jag skulle till stranden efter jobbet, men jag hade glömt att ta med mig en handduk, så jag gick hem och orkade inte åka ner till stranden efter det. Så jag la mig på vardagsrum's golvet och solade ansiktet 1 timma, det gjorde susen!! =)

På tal om inget så har fröken skaffat sig en ny parfym. Issey Miyake - summer edition heter den och luktar typ fräsh sommar. Det är faktiskt en herr-parfym, men den luktar sååå gott. Köpte den för 40 euros på Ibiza's flygplats. MUMMA!



Idag har jag egentligen inga planer, jag ska träffa Alvaro senare som ska bjussa på thaimiddag, på den där resturangen som han hade hittat. Vi får se om den är ngt att ha. Han bokade även biljett hem till Svea igår, så jag kommer att släpa med mig honom hem i september =) Jag har dock bett han att köpa kalsonger som han måste använda, annars är väl risken att han tappar pitten, eller att pitten och kulorna smyger sig upp i arslet på honom pga kölden. HAHA! Mamma tycker iallafall att det ska bli roligt att träffa honom.

Nje, nu tänkte jag sova lite siesta. Det finns inget att städa och det finns ingen tvätt att tvätta. Fy, helvete vad jag är duktig!



From Barcelona with love// Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0