Torsdag 17 Juli - Vilken värme!

God torsdag kväll.

Veckorna går fortfarande lika snabbt och värmen här är olidlig ! Jag hinner fortfarande inte torka innan jag börjar svettas!
Det känns surt att behöva sitta inne på jobbet när jag hellre vill ligga på stranden och njuta av solen istället!

Förra helgen vart riktigt lyckad, särskilt lördagen då vi hade överrasknings party/BBQ för Alvaros kompis Fran.
Vi grillade gott hemma hos Marios terass och vi drack mojitos så det räckte och blev över. Jag tror vi slösade allt som allt mellan 7-8 flaskor under eftermiddag och när dom tog slut åkte vi vidare till en "chringito", typiskt liten strandbar och köpte oss 3 flaskor till, så det var typ fylla från 14 fram till hela natten... WOW! Jag var tvungen att sova 2 timmar på kvällen för jag hade sån huvudvärk. Men men, förra helgen var iallafall riktigt lyckad. =)

I veckan har det inte gjorts så mycket, jag har jobbat som vanligt och sprungit på stan med Alvaro i två dagar, varit hemma och chillat. Man orkar inte göra mycket på dagarna för att det är så varmt, så man stänger sig helst inne med fläkten lixom..

I helgen hade jag tänkt att försöka ta det lugnt. Imonn efter jobbet ska jag ner på stan och handla lite käk, ska laga thaimat till Alvaro, hans syster och hennes karl, sen tänkte jag stanna hemma hos honom och chilla medans han jobbar.
På lördagen hade jag tänkt spendera på stranden med ett par jobbarkompsiar. Jag har förlorat färg och det är dags att bränna tee´t lixom. På kvällen sen så KANSKE det antagligen blir utgång, men innan det ska jag laga svensk mat till phatt och mig. Hon åker till Mallorca på söndag och hälsa på Carlos ett par dagar.

Ahh, jag vet att jag är superseg på att uppdatera, men mina veckodagar är det ingen större skillnad på och sen har jag ingen ork, men kanske kommer på ngt vettigt att skriva om imorgon kanske.. ? Vi får se..!

Just nu längtar jag mest till mina besök som jag får om 2 veckor ! =D =D
BTW! Så kommer jag hem och hälsar på i Sverige den 4-14 september, BOKA IN DESSA DATUM, PLEASE!!


Bilden är tagen från förra helgen när Love hade en Sunset-spelning på en strandbar på söndagen.

From Barcelona with love / Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0