Fredag 12 Juni - Heldag på stranden i Cunit

Vem är det som är hemma och chillar lika mycket som jag just nu?
Jag borde egenligen sova, för jag sov typ 4 timmar inatt och imorgon bitti ska jag jobba.

Idag tog vi tåget till Cunit och låg på playan heeeela dagen. Det var hur skönt som helst förutom bakfyllan man hade dom första timmarna.. Gårdagen var hård med andra ord. Inget speciellt hände förutom att fröken tog för sig lite väl mycket.


På tal om inget, så var jag uter igår och hade inte druckit alkohol på 1,5 vecka.
Det här blev mitt resultat av gårdagens partaj. =)

Iallafall. Vi tog tåget till Cunit och låg på stranden hela dagen. Det är så skönt att komma ifrån storstan som bara består av trafik och utsläpp. Ta tåget 40 minuter och komma till det mysig strandsamhället, gå ner till den kilometer långa stranden, där sanden är vit och där det inte finns en människa och njuuuta av solen på en molnfri himmel. Vi låg näst intill en liten strandbar som var tom, men som spelade lugn chillmusik. Så jäkla härligt var det.. Jag finner inga ord, sån här skön dag har jag inte haft på länge...


Alvaro & Zayas snackar skit på stenarna medans jag ligger i vattnet...


Keff-bild.


En sån här härlig dag var längesen jag hade... Jag njöt.
Totalt tom strand, en bar med lugn musik, en stor handduk och molnfri himmel och en massa sol. LIFE IS GOOD.

(Finns mer bilder på facebook..)

Mi amor fick för sig att tatuera sig så klart, så vi åkte moppe till hans polare, som fixade iordning detta.
Det blev en tatuering på bröstet och min karl vart pussy som var tvungen att avbryta arbetet, då han inte klarade av den sista smärtan.. PUSSY kallade jag honom resten av kvällen.. Men som om jag inte skulle lipa sönder själv om jag gjorde en gadd, med tanke på att tatueraren själv hade en massa buddha-tatueringar så blev jag ju ännu mer sugen på att tatuera mig själv, men vi får se. just nu har jag inte råd att lägga ut pengar på en tatuering, tyvärr..


Jag & Alvaro, han blev lite sur efter att jag kallat honom pussy som inte avslutade sin tatuering..heee... =)

Sov gott allihopa, buenas noches. Nu ska jag sova!

From Barcelona with love / Thai

Kommentarer
Postat av: janni

askul att läsa din blogg!

2009-06-13 @ 09:12:58
Postat av: Sandra

Åh jag vill också ligg på en stor handduk på en solig strand. Inte alls avundsjuk:)

2009-06-13 @ 11:05:08
URL: http://lofvenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0