Lördag 6 Juni - Sveriges nationaldag

God kväll mina vänner. Efter detta inlägget blir det dags att sova för min del då jag ska jobba imorrnbitti klockan 9-16.

Min vita helg har gått kalas. Inte för att jag har ett sug efter en whisky, men det känns skumt att man inte har varit ute på vecka (!!!!) Skumt, men sant, så nästa helg lär jag vara jävligt taggad på fest.

Idag, på sveriges nationaldag så har jag umgåts med Alvaros syster hela dagen. Vi har sprungit på stan och shoppat i det fina sommarvädret. Jag vill då säga en sak att denna damen är farlig att shoppa med, då hon bara plockar på sig saker och går till kassan utan att prova varken BH,trosor,tröjor eller byxor. Och detta gäller inte bara i en butik, utan i de flesta som vi gick in på.. Hennes sätt att shoppa, fick mig att ta för mig, kanske inte lika mycket, men jag vill påstå att jag hade iaf 7-8 kassor hem och DET är mycket för min del. :/


En bra start på min shoppingrunda var en frappe med caramell.. Mmh! Mmh! Mmh! (tjock)


En söt svägerska i Barcas centrum.


Dagens köp =)
 (som om jag shoppade varje dag..? NOT.)
Randiga jeans, solglasögon & Body shimmer
 från H&M.
Ljusa jeans, blått linne, skor från Bershka.
Bob Marley t-shirt från en butik jag inte kommer ihåg namnet på.
2 parfymer i penn-format från Sephora.
Och så fick jag en t-shirt av Bettie oxå..! =)

Ang dessa Nike-skor som jag vill ha, funderar jag fortfarande på. Alvaro tyckte att jag skulle vänta, så kunde vi tillsammans med Ivan (en riktigt sneaker-nisse) ta oss tills stans bästa sneakers-butiker i veckan, så kanske jag kan välja på fler skor. Vi få se. Det känns som om dom 1400 gick till dagens köp istället, but I want them so badly!!

Iallafall, vi hade trevligt, jag och Bettie (Elisabeth), även ifall jag försöker att förstå hennes snabba spanska, men vi föstår iallafall varandra även om vi måste använda händer och gäster ibland. Efter 5 timmars shopping, så skulle hon vidare till sin karl i Sabadell och jag gick hem till mig. Det har varit en lugn kväll hemma, har lagat mat och chillat. Det har varit skönt och inte gått ut nu i helgen, då man har tagit igen en massa sömn, som man skitppat under veckan och jag känner mig någorlunda utvilad.


! Te hecho de menos Carino ! Btw, så tycker jag att min karl bland det finste leende jag sett!

Anledningen till att jag inte träffat min karl är för att han är i Cunit och spelar denna helgen och med tanke på att jag jobbar helg så kunde jag inte följa med, hur mkt jag än ville. Men han har ifa haft tid med sina polare och dom var och surfade idag och invigde en bar vid stranden som en polare till honom har öppnat. Hade varit kul att vara där, men jag har aldrig stått på en surfbräda, men en whisky i en strandbar skulle inte sitta fel. Men iallafall..
Vi ska ses imonnkväll och det duger gott och väl.

En annan sak... Kalla mig dum eller vad som, men va i helvete är det alla hemma i svea ska rösta om imonn?!

Ännu en sak, MADDE om du läser detta, så ska du veta att jag såg Jessie James igår! Han lever, men har ändrat stil till punkare. Till er andra som inte föstår vem jag pratar om så är Jessie James en uteliggare, som alltid låg vid vårt kvarter och som vi ibland gav bocadillos (baguetter) till. En skön gubbe som hade både hund och mus som husdjur. :)

Nähe, god natt gott folk. Nu ska fröken sova..
From Barcelona with love / Thai

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad jag längtar tills jag kommer Tina!

Jag ska också ha med en såndär från Starbucks, vi ska shoppa som fan också!! :D

Iiih!

2009-06-07 @ 12:38:33
URL: http://martinssonhanna.blogg.se/
Postat av: Micka

Europa val thai :) Vem som ska sitta i eu styrelsen, o föra våran talan.. Typ, elle ? ha !



Fan , ja vill oxå ha sommarvärme!

2009-06-07 @ 12:57:43
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Janni

Jo, men jag gillar hans leende också hehe

2009-06-07 @ 14:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0