Måndag 15 Juni - Grymt avslut på min helg.

Woala! Ny dag och ännu en vecka in i Juni...

Jag väntar fortfarande på att Micka så få ploppa ut sin bebe, jag är så nyfiken! Men ska jag vara ärlig så TROR jag att det blir en flicka...=)  Vi får se. Jag hoppas iallafall att du föder innan midsommar helgen, Micka och lycka till!

Min helg avslutades med ett riktigt kalas. Jag var ute i lördags en sväng på solo, vi tog det ganska lugnt, men in i dom sista timmarna så blev det en massa dans. Jag kom hem runt 07 och jag och Alvaro slocknade direkt i sängen..

Vid 12 ringde Mario till Alvaro och tyckte att vi skulle i väg på detta "poolparty" som lät nice när Alvaro förklarade för mig. Det jag inte visste var att detta "poolparty" skulle äga rum i en vattenpark med 6996 andra personer !
Jag var i chocktillstånd när jag såg detta...

Martineé Summer Festival i Vilassar, ca 30 min utanför Barelona.

Detta var EN del av kalaset. 7000 pers står och dansar och rockar till pumpande housemusik.


När partajet nådde sin topnivå. Vilken känsla det var..


Alvaro, Mario & Guti.

Vilken dag, Vi kom dit runt 14 efter att ha ätit frukost på sushi-resturangen, fin start på dagen så att säga.
Och vi kom hem vid klockan 19, döende allihopa. Efter 5 timmars stekande sol, bad och dansande somnade jag mycket gott i natt.. Så gott att jag inte ens ville gå och jobba imorse.. Puh, va trött jag var dag...

Gittans, jobbar bara mån-ons, sen är jag ledig resten av veckan. Sitter fint. Hoppas på att det blir soligt så man kan åka till Cunit och njuta lika mycket som jag gjorde i fredags. Hoppas att alla där hemma mår bra.

Vad har ni för planer på midsommar föresten? =) TELL ME !

Puss & Kram!
From Barcelona with love / thai

Kommentarer
Postat av: Hanna Martinsson

Helvete vad folk! Jag såg Al´s bilder på fejjan. Nice!!



Åhå är det inte min man Mario där va ? ;)



Midsommar blir Smögen med pappa, ann, becka och kanske daniele. Kan bli riktigt nice :)

Massa skaldjur, vin och krogen :)



Hur myser du till det ? PUSS

2009-06-15 @ 21:06:32
URL: http://martinssonhanna.blogg.se/
Postat av: Hanna Martinsson

Du, syns det väl att det är "han" på bilden på min blogg, det var inte meningen att de skulle göra det. fast du sr nog det ganska lätt ;)



föresten, när du länkar till din blogg så skriver du "thaitina" det är "tinathai" bra koll på din egna adress.. hihi sötis!

2009-06-18 @ 22:47:55
URL: http://martinssonhanna.blogg.se/
Postat av: Anna Borg

Verkar som du har det riktigt härligt :)

Tyvärr blev det ju ingen bebis innan midsommar, men hoppas den vill ut snart.

Jag tror med på en tjej men magen ser lite annorlunda ut mot när hon skulle ha emilia så det kanske är en pojk? skulle vara riktigt roligt med en av varje.

Trevlig midsommar ! kramkram

2009-06-19 @ 21:03:05
URL: http://sjundefebruari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0