Onsdag 3 Juni - Student-tider

Här kommer ett blogg-inlägg ifrån ett svettigt, soligt och 26-gradigt Barcelona - LIFE IS SWEET.

På dom flesta bloggar jag läser, skrivs det mycket om studenten och alla dessa studentresor, vilket gör att man får rätt roliga minnnen ifrån sin egna sista tid på gymnasiet. Shit, det var 3 år sen jag tog studenten och jag känner mig gammal när jag tänker så! Som sagt, som alla andra säger är sista tiden som trea på gymnasiet det bästa tiden ever. Vilka minnen och vad kul man hade då!

Jag minns den första studentresan 2006, vilken resa. Jag och Nicko ägde på XLNT och vi flirtade ihjäl oss på Rickard som var bartendern som jobbade där. En oerhört snygg och flirtig karl ifrån göteborg med en svart/vit skorpinon tatuerat på magen och han va såå snygg! Jag minns alla solstunden på Kalypso när vi låg och flöt på dubbelmadrassen hela dagen och brände sönder halva ryggen.. (och ansiktet!)



Jag minns oxå min och Hannas Reunion-Cyprus resa 2007 med dom som skulle ta studenten det året.
Fy fan va rolig vecka jag hade! Vilka citat och vilka skumma nätter det slutade med..  Vi höll till med Janni och Nina den veckan, men med grabbarna hade vi minst lika kul med.


Och självklart minns man Balen, tyvärr tyckte jag att den var väldigt överskattad. Det ända som egentligen var roligt var att fixa ordning sig som typ tog hela dagen. Väl inne hotellet tyckte jag inte var ngn hit. Jag var den som höl tal för killarna, men minns inte mycket av talet mer än att det var jävligt långt ! :)



Student-tiden ja.. vilka minnen! Man vill jue tillbaka ibland..

Nje, nu ska jag duscha och sen hem till Alvaret och umgås med hans syster! Ha en kalas dag!
From Barcelona with love/ thai


Kommentarer
Postat av: Paulina

vad fin du va på eran bal :)

2009-06-03 @ 20:33:49
URL: http://amandapaulinabonita.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ahh, faan vad jag saknar dig och den tiden!

2009-06-03 @ 21:34:05
URL: http://gyllensteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0