Söndag 7 Juni - Att jobba söndag.

Har suttit och tryckt på jobbet från klockan 9 i morse och jobbar fram till 16...
Jag har tagit 5 samtal under hela min arbetstid, sen har jag mest suttit och fisit. (inte bokstavligen, men jag hade velat..!) Samtalen hette duga, då jag sålde på 4 av dom och en vart felkopplad. Rätt chill söndag med andra ord. Det är fint att få pengar för att blogga på arbetstid, även om jag vet att vi inte får använda internet privat, men idag skiter jag i...!!

Så har ni inget för er kan ni juh ringa Comhem's kundtjänst ! Nje, nu ska jag ta 10 min rast !

Vi hörs senare..
From Barcelona with love / Thai

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Update.

Kom nyss hem ifrån jobbet och sitter på golvet och äter nudlar (jaa, jag preoriterar att handal kläder istället för att köpa matstolar....OCH?!?! ) I vilket fall får jag för mig att läsa mina kommentar och blir halvt chockad men oxå så jäkla glad..! =)

Anonym om Fredag 5 Juni - "I-miss-you-message":
Hej, jag har läst din blogg litet tag nu & jag måste bara få skriva att du får ens hjärta att dunka fortare, får mina ögon att vattnas av allt det fina du skriver, det kommer från ditt hjärta när det träffar andras hjärtan så hårt. Du är en sann människa. Hoppas du kommer hem till Sverige snart & du kan göra allt med dina vänner som du skriver. Jag lider med dig & förstår hur du menar . du är långt borta, men i dina tankar är du nära minnena. Ta hand om dig, det finns ju jättemånga som älskar dig, just för du är en sådan sann människa. & har sanna vänner. Mvh Sverige-bo ;)

TACK för kommentaren! Jag blev skitglad av läsa den, så jag läste den om och om igen.. 
Jag blir ju nyfiken på vem du är..? Känner jag dig..? Det är sjukt vad man kan uppskatta kommentarer av folk, för egentligen har man ingen aning om vilka det är som läser ens blogg. Men det uppskattas.. !

I iallafall. Jag tänkte hoppa in i duschen nu, så jag blir någorlunda fräsch, sen tänkte jag ta metron bort till min karl som jag inte träffat på helgen. Jag ska våldta honom med pussar!


Voila!
En bild i varje inlägg är ju obligatorikst, men jag hade ingen aning om vad jag skulle lägga upp,
så jag får ta en nybilven taggad bild på mig från facebook. Utövar lite gymnastik hemma hos Alvaro. =)


Hoppas att alla får en mysig söndag.
From Barcelona with love // Thai

Kommentarer
Postat av: Big Fnask

För fan gumman, den där bilden är ju världsklass. En given profilbild på FB !!! :-D

2009-06-07 @ 18:02:41
Postat av: Janneke

hahahha grym bild.

2009-06-08 @ 07:50:10
Postat av: Anonym

Om mitt anonyma kommentar ;) Jo, du vet nog vem jag är. Jag bor i Nässjö är 23 år. men du vet nog inte om jag säger mitt namn, men vi umgicks i din jordkällare när vi va små barn, i ert blå hus :]

2009-06-13 @ 13:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0