Tisdag 30 Juni - Det ena efter det andra..!

God kväll.
Ligger i sängen efter en lång och varm dag på jobbet, men jag sålde rirkigt bra! Vet egentligen inte varför det gick bra, bra samtal helt enkelt. Efter jobbet stack jag hem till Alvaro och slöade, det är som att komma hem, man lägger sig i soffan och pösar med en laptop, sen ligger man där resten av dagen, halvsover medans resten av familjen gör annat.

Jag fick mitt kära hår klippt oxå. Alvaros lillasyster är frisör och har tidigare erbjudit sig att fixa allt som har med mitt hår att göra. Efter att ha gått i tofts konstant i snart 2 månader så liknade mitt hår som könshår. Det var som stora tussar i hårspetsarna och jag tänkte att fan nu är det dans att klippa bort det slitna. Hon klippte inte mkt på längden, med tanke på att jag ville ha den kvar, men helvete vad hon tunnade ut. Känns superskönt..!

Förvrigt så är jag bokstavligt knottrig från topp till tå förutom ansiktet, men det skulle inte förvåna mig att jag vaknar upp imorgon med det där oxå. Fröken har gått och fått soleksem och det kliar så in i helvete. Jag vill stå i en kall dusch hela tiden! Men jag får egentligen skylla mig själv som har legat och solat utan ngn solskyddsfaktor, men samtidigt så har jag käkar antibiotika i 7 dagar och solat på det, så det har blivit en effekt efter det. Iallafall så känner jag mig mindre sexig just för tillfället. Jag fick piller igen som vanligt från Alvaros mamma, men jag hoppas att det går över innan söndag, för jag vill inte spendera dagarna i skuggan på Ibiza.. Vi får hoppas på det bästa.



Jag känner mig så fräsch ! Jag ska oxå tillägga att det SER VÄRRE ut i verkligheten.. :(
Har kletat på en massa hydrokortisonsalva och tagit ett piller, så jag hoppas att det blir liiiiiiiiiiite bättre tills imorgon.
Hela min hals är fuckad.

Imorgon kommer lönen och då ska jag ner på stan med Phatt, måste hitta ett par nya glasögon, då MINA FAVORITER ha gått i 2 delar. Är skitlack över det men jag hoppas att jag hittar ngt liknande i samma prisklass. Vi ska även fylla kylen oxå hade vi tänkt efter ett par dagars tömmande av den. Senare på kvällen ska vi käka sushi-buffé. Det är typ ett måste när man fått lön. Sen ska jag slagga över hos min man som förövrigt har är ledig den ända dagen imonn.. Lite kram o gos vill man jue ha...

God natt med er. Jag hoppas att jag får en knott-fri dag imonn.
From Barcelona with love.. / Thai


Kommentarer
Postat av: Jimmy Tannerborg

Aloe Vera är absolut bäst om du inte har kortison! Helst direkt från växten! :)

2009-07-01 @ 22:12:23
Postat av: V.

Det fan så sant, SUSHI är ETT MÅSTE när man har fått lön=) har ni varit där borta i via laeytana nära cappucino??!! super gött och billig !!



PUSSS

2009-07-03 @ 11:42:01
URL: http://vennezabeijbeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0