Torsdag 4 Juni - Nike liberty blazer

Till Hannas kommentar på förra inlägget: Jag har ingen aning om fladdermusens snopp är riktig eller om den är redigerad ärligt talat, men jag visste dock inte att dom var så välutrustade..?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Efter 3 timmars vila idag vaknde jag upp vid 15 utan någon mensvärk, vilket kändes väldigt skönt.
Dock vart jag jävligt rastlös, hade suttit på nätet ett tag, det fanns inget att tvätta, och det mesta var städat. Jag hade redan käkat. Efter många om och men gick jag på en promenad ner till stan, bara för att titta runt. Hade jag tänkt mig iallafall..
Alvaro ringde när jag va på väg ner och han ville haka på, så jag mötte upp honom.

Istället för att i centrum, gick vi RUNT centrum.. så det fanns inte mkt att titta på. Vi kollade in lite rollerblades som han testade och ville köpa, en annan var minst lika sugen, dels för att man har sett så många åka vid stranden plus att hela staden är full med skatare. Barcelona är ju skatarnas hjärta. :) I vilket fall fick jag med mig min karl lite mer in mot centrum och o kolla in butiker jag ville se.

Vi kollade in streetskor som vanligt och jag hittade ett par av en ren slump egentligen. Dom såg roliga ut och inte särkilt snygga egentligen, men med tanke på att dom var dom ända paren dom hade i storlek 35,5 så testade jag dom för skoj skull och föll pladask...! 129 euros = ca 1400 sek får jag pröjsa om jag vill ha dessa underbaringar.
Alvaro hade samma tanke som jag först, men när jag hade dom på mig tyckte han att dom var skitläckra. Med tanke på att butiken var i stängnings-fas så tog jag inget beslut, men ska ner på stan med Alvaros syster Bettie på lördag, då hon ville shoppa. Med tanke på att jag får 6000 kr för skatten förra året, så ser det ganska farligt ut för min del... :/


Nike Liberty Blazer -
Dom är betydligt snyggare på fötterna än på bilden, samt att dom är grädd-vita och inte så vita som på bilden. Me gusta!

From Barcelona with love - La Chinita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0