Fredag 27 Mars - Lang vecka

Hejsan alla dar hemma. Antligen fredag, man kan inte vara missnojd over att det ar fredag alltsa..
Jag har sovit i princip heeeela dagen och det var varit sa jakla skont. Klockan ar snrt 20 och jag ar nyvaken, kanns fint.

Veckan har gatt oerhort sakta tycker jag. Vi borjade jue med kundtjanst utbildningen 8-17 varje dag. Riktigt seegt.
Killen som lar ut ar inte heller den basta.. Tank er att man sitter pa en plast stol 7 timmar och bara lyssnar och tittar pa projektor hela dagen. Jag med min otur har ju somnat ca 80 % av alla timmarna sa jag kan jue inte ett skit om det nya kundsystemet. Dessutom sa ska vi ha ett prov pa allt nasta vecka. Idag skulle vi haft en genomgang med alla datorer sa vi fick testa pa lite sjalva. Aset till larare bestamde att vi skulle borja 07-16 idag da. Jag kom upp vid 5, kom aven fram till jobbet. Klockan slog 08.30, vi alla satt och vantade pa att han skulle komma, men sen gav vi upp. Det visa sig att han var sjuk - KAN MAN INTE MEDELA OSS DETTA PA NGT SATT DA?!? - man undrar jue. Sa idag har jag gatt upp klockan 5 helt i onodan.. Innan jag akte hem och sov min langa siesta sa tog jag metron till Alvaro en svang, han skulle aka till Marocko idag och spela pa ett kalas ikvall, sa han kommer hem imorgon..! Jag vackte honom, sa han vart smatt chockad over att jag inte vart pa jobbet. Iallafall, karl begav sig ivag och jag solade 20 min i solariet - nybrun sa att saga.

Kom hem runt 11 och sov fram tills nu. Phatt haller fortfarande pa att sova pa sin siesta, men jag tankte vacka henne snart sa vi kan ga och handla lite kak. Ikvall sa ar jag pank, vilket kan vara surt om man vill sitta i centrum i en bar med sina arbetskamrater, MEN det hindrar mig aldrig ifran att ga till Otto en svang, med tanke pa att jag far allt gratis. ;)

Annars i veckan har inte hant mkt.. Jag har spenderat ratt mkt tid med Alvaro. Vi var ute i son-mandags med Phatt och ett par vanner till. Det var riktigt skoj.. Sen har vi chillat ratt mkt. Sprungit pa stan med hans polare och hans nya fruga, kakat middag och at sushi igar!!! :D Gott var det..

Imonn, sa tankte jag att jag kanske skulle lura i han lite svensk mat, men vi far se. Han har sakerligen andra planer da han ville att vi skulle ut och kaka thaimat - men vi lovade varandra att vi skulle supa oss fulla iaf. Alltid ngt ! :)

Fick aven lite nya grejer in i lyan i veckan oxa, TV thank god. Iofs sa vet jag inte varfor jag har gatt och tjatat om den, forstar anda inte 80 % av programmen anda. Men men..

Hoppas att alla far en kalashelg ! Vi ses nasta vecka - boka in mig for fan!


Sitter i solen med nagra utav jobbarkompisarna. Fint med varmade sol i ca 17-18 grader.
Ge mig mer var!! Kanns lite skumt att man ska komma hem till kalla sverige nasta vecka dock..?



Vardagsrummet borjar att se rikttigt mysigt ut. Soffan ar latt det basta kopet.
Budgetsoffa - men sa sjukt javla skon.


Sa sweet bild, inte sant. Fragan ar vem som ar sotast? Alvaro eller Kikes hund?



Jag & min familj kommer till Sverige nasta vecka, inte katten forstas..


From Barcelona with Love / thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0