Lordag 21 Mars - Man blir ju kar.

God kvall folket. Antligen blev det fredag igar och det firade jag som vanligt med whisky cola. Jobbet borjar verkligen att bli jobbigt, med tanke pa att jag har tappat motivationen till att salja, sa har jag inte salt alls mkt, dvs... jag far knappt nagon provision. Har insett att salja pa en massa saker till folk som kanske inte vill ha det kanns fel. Sen ar jag inte sa saker pa om jag tror pa proukten heller, med tanke pa att det ar saa manga som klagar pa comhem. I veckan fick jag ett erbjudande om att sitta i kundtjanst och det tackade jag ja till. Sjalva grejen ar att jag har superbra kundkontakt, men nar det kommer till salj sa vill det sig inte. Det kanns battre att jag kan hjalpa folk istallet. Sa nasta vecka innebar en ny utbildning. Jag skulle tippa pa att den vara i i ngn vecka innan vi far satta igang med kundtjansten, men det ska bli kul. Dessvarre blir det ytterligare en vecka med morgonpass - och hur mkt jag an sover dagen innan, sa somnar jag likt forbannat pa jobbet anda. Det gar verkligen inte. Ska be om att fa jobba eftermiddag sen efter utbildningen och da jobbar jag 14-21 - lugna puckar. Kan vara lite surt i sommar men va fan. 

Igar vart det fredag och pa kvallen bar det av till Solo och joina Alvaro och hanns vanner. Det vart riktigt skoj. Min cariño har lart sig vad jag gillar for typ av house-musik numera och igar startade vi pa ett eget bit hemma hos han, det var riktigt kul.
Efter att Solo stangde klockan 04, sa gick hela ganget till Otto for att avsluta festen dar. Det var riktigt flippande kul :)
Vid 07 kom vi hem till honom och vi sov fram till 15, da hans kara mor hade lagt mat till oss. Hon kom in och satte sig pa sangen och kramade om oss bada. Hon ar sa snall Maite. Haha, jag ska folja med henne pa vatten-aerobics ngn nasta vecka tror jag. Hon vill att jag sa garna skulle folja med henne och hans syster. :)Vi far val se.. hehe. Dom snackar ju katalanska, som ar en blandning av franska och spanska. Man borjar numera fatta vad som sager, men dom oversatter anda till kastallano, dvs den vanliga spanskan.

Kom hem vid 17 och Phatt och Miram var hemma och chillade i vardagsrummet..
Vi ska ivag och handla snart for det ar tomt i kylskapet har hemma.. illa illa... Ikvall gissar jag pa att det blir Otto for min del. Man kan jue inte umgas med sin karl 24-7 !! HAHA! (Aven om jag sa garna vill !!...:P )

Lite kort ifran igar pa Otto Zutz. :) Enjoy! (Det har kommer Janni gilla..) :P


Edgar, Alvaro, moi & Pitu.

Den har bilden ar sa mysig!

Fotografen fick med ytterligaren en mys-bild. :)


Phatt, Alvaro & Pitu utanfor Otto pa morgonen..


Njepp, dags att aterga till mitt! Hoppas att alla har en bra helg!

From Barcelona with love / La Chinita

Kommentarer
Postat av: Janni Panni

haha jo i like it. men iisch sa avundsjuk. sjalv hanger ja me gubbar som ar 1,50 langa och tyvarr 1,50 breda. fan ge mej en spanjor!

2009-03-23 @ 12:36:07
Postat av: Nicko

sööta nii är :)

2009-03-23 @ 23:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0