Lordag 28 Mars - Last night a dj didn't save my life.. :/

God lordag! Gardagen pa Otto vart kul, men jag maste erkanna att jag smatt borjat trottna pa skiten. Det ar med andra ord dags att hitta sig ett nytt favoritstalle. Dock ganska svart att gora sig av med en vana. Fast iofs, sa ar jag inte sa festsugen numera heller, men sen vet jag inte battre att hitta pa en fredag/lordag enda. Det skulle vara kul om nagon kunde komma ner och halsa pa mig nangong, jag behover svenskt sallskap hemma fran sverige faktiskt. Ni ar mer ar garna valkomna ner NAR ni vill. Iallafall, som vanligt satt jag i baren och chilla med min whisky/cola och kvallen slutar alltid uppe pa vipen. Kvallen i sig vart javligt lugn, jag var ganska trott igar och jag ar minst lika trott idag.. 

Har legat i soffan sen klockan 14 och surfat runt pa natet hela eftermiddagen, hittade ett par nikes som jag fan i mig SKA kopa. Dom finns dessutom i min storlek 35 !!! Ska bara vanta pa att lonen ska ramla in pa onsdag, hehe...

MER FARG AT FOLKET - dom har nike'sen ska jag fan i mig HA ! :)


Ska hoppa in i duschen strax, sen aka hem till Alvaro som kom hem fran en spelning i Marocko for ett par timmar sen. :)
Ikvall blir det en massa house pa Club Solo med han och hans galna vanner - far se vad vi hittar pa denna gangen.
Forra helgen gick allihopa fulla som as klockan 11 pa morgonen, nerfor Passieg de Gracia (en storre version av Avenyn i Gbg) med byxorna nerdragna ner till fotterna. Ok, jag visade enbart roven, men karlarna visade hela paketet. Detta finns pa kort och aven pa film - tvyarr dock inte pa min kamera, men jag ska forsoka att snatta bilderna ifran Mario.. hehe. Da ska ni fa se pa snutt ! Hohoo, langtar sa sjukt mkt tills jag kommer hem nasta vecka..!! Ska bli saa kul! 



Phatt poserar snyggt i vart kok, det var hennes tur att laga mat..



Jag satt snallt och sletet och titta pa nar Phatt laga mat - ny solerad dessutom och luktar brant bacon. Mmh Mmh Mmh!


Antligen en bild pa alla 3 tjejerna som numera bor tillsammans - Phatt, Jag & det nya tillskottet Miriam. :)
Alla ar lika langa, har samma storlek nar det galler klader, sa ni kan jue tanka er varan garderob har hemma!


Puss i baren.. :)


Edgar och hans van, Alex och Carlos. Vi rojer till 80-tal. Ice nice!


Senare uppe pa vipen. Miriam, Laura, Cristian, Mark och Pitu. :)


Ha en kalas lordag!
From Barcelona with love /  Cariño.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0