Lordag 7 Mars - Betuttad eller bara nyfiken..?

God eftermiddag folket!

FORST maste jag saga GRATTIS TILL MICKA, som fyllde 22 ar i veckan. Har sett lite bilder pa kalaset och jag onskade att jag var dar och firade dig! Men jag hoppas att du hade en kalasdag och att ni mar bra!

Jag ar ledsen att jag har varit samst pa att blogga den har veckan, men det har vait fullt upp och jag har preoriterat annat istallet. Jag hoppas att ni alla har haft en lika bra vecka som jag. Vi borjar med en enkel genomgang av dagarna som gatt.

Jag var ute i sondags med Phatt, Nando, Mark & Kevin. Eller.. Mark & Phatt har varit osams sen forra veckan och meningen var att jag skulle ut med grabbarna, men Phatt ville snacka med Mark som i sin tur aldrig svarade i sin mobil nar hon ringde, sa hon foljde med mig till Peppermint for att snacka med honom. 
Det slutade mest med att vi andra satt och lyssnade pa deras gral och ville inget mer an att forsoka losa det mellan dom. Detta gralet & tjafset ar annu oklart, sa vi far se hur lange detta pagar.. Iallafall. Phatt & Nando akte hem for dom skulle jobba tidigt dagen efter. Jag, Mark & Kevin akte vidare till BroadBar - en bar i san dar snobb-klass dar alla damer gar i klanningar och mannen klar sig i kostym, men vem bryr sig om sant nar man heter Thai!? 

Iallafall... med tanke pa att Mark var lack pa Phatt, sa gick detta tydligen ut over mig.,, eller han var val inte lack pa mig, men mindre pratglad om man sager sa. Kevin va enbart en barnrumpa denna kvallen och mest stord, han akte hem sen nar han blev for trott. Jag blev ensam kvar med en Mark som inte var sa varst social. Jag gjorde mitt basta, men fan va trakig han var. 
30 min innan kalaset stangde traffade jag pa Alvaro, en gammal bekant och dj, ni vet - nar man har halsat pa varandra i en sisadar 8 man och vanner pa facebook, gemensamma vanner, men aldrig sager mer an " Hej! Allt bra? Kalas?...osv"
 
Ni vet... Iallafall. Han blev raddaren i noden och kvallen borjade helt plotsligt bli rolig. Jag dissade Mark totalt och shottade massa med Alvaro i baren istallet. Skoj, DET hade vi. Flippade som fan. Egentligen skulle jag vidare till nasta stalle med Mark, vi skulle till Jamboree, men han vart sa forbannat trakig sa jag hakade pa Alvaro till ett stalle som hette Madame. Ajjemen, fulla som as var vi och jag minns icke mkt av kvallen kan jag saga, men att jag halvt deckade i taxin hem och att jag spydde for forsta gangen pa vaaaldigt lange.

Mandagen kom och jag hade aldrig matt battre (NOT) Bakfull som ett javla as var jag men jag salde iaf. :) 
Nar jag kom hem pa kvallen sa fick jag ett sms fran Alvaro, han ville hitta pa ngt, men jag ville mest sova. Det slutade iallafall med att han kom forbi hem till mig och vi lag och chillade i sangen, snackade en massa skit och kollade pa film tills vi somnade..
Tisdagen kom och forutom jobb, sa gick vi ut och kakade sushi, vilket var bade gott och det var ett trevligt sallskap.
Onsdagen kom och han undrade om jag ville haka pa till Roxy, ajjemen. Det gjorde jag och vi festade tillsammans med hans vanner och det blev ett valdans festande da en utav grabbarna fyllde ar och det kom in en (minst) 8 liters vodka flaska. Detta lockade valdigt manga amerikanskor ska jag oxa notera. Iallafall, jag holl mig till min whisky och var nojd med det. Torsdagen kom och det var chill for min del.. 
Igar sa var vi och kakade middag pa det stallet som han jobbar pa, SOLO och det var trevligt. Han skulle spela efterat, sa det slutade med att jag stannade kvar tills det stangde. 
Sen hade jag lovat Phatt att jag skulle halsa pa henne pa Otto, sa jag gick dit vid 03... Gissa vem som dok upp 1 timme senare om det inte var Alvaro sjalv?! Jag blev paff, men vi hade kul iallafall. Idag ser planer ut sa att jag ska till SOLO igen, sen ska vi dra till Catwalk. Har aldrig varit dar och jag vet inte varfor, men det ska bli kul iallafall.

En summering med andra ord ar jag vart med Alvaro i princip HELA veckan. Vi har haft skitkul, han ar smatt (!) galen, men oxa valdigt snall och serios, vilket man aldrig kan tro om honom om man inte kanner honom. Vissa saker som han sager eller gor, far mig helt overaskad, men smatt knasvag, haha. Jag vet inte om jag ar smatt betuttad eller bara nyfiken, karln kan ju lasa mina tankar ffs !
Har "glomt" och namna vissa detaljer, men om jag ska besvara era nyfikenheter. ( JA, klart vi har pussats!  HAHA! )


Alvaro (Al) Muñoz

Iallafall... Flera nyheter da. Nasta vecka vi antligen flytta fran detta helvete till lagenhet utan fonster ut mot gatan.
Vi ska flytta till mitt gamla hood - Gracia till en superfin 4a. Det kommer att vara jag Phatt och en annan spansk tjej som heter Miriam, trevlig dam som jag enbart har traffat en gang, men det verkar inte vara ngt fel pa henne iaf. Lagenheten ar helt omoblerad sa vi maste dra oss till IKEA och inhandla lite mobler som matbord, koksgrejer, handdukar och sant dar. Vi maste aven kopa ett kylskap! Men nar det galler soffa, sa far vi lana Phatts brors soffa och aven hans TV, sa det kanns gott. Sa kommande vecka kommer det enbart vara en massa jobb och en massa packning, men det kommer att vara skitbra. Lagenheten ar pa 100 kvn, parkettgolv med vita vaggar och halva lagenheter bestar av speglar, woah. Den ar superfin och vi betalar lika mkt som vi gor nu, fast vi delar det pa 3 sa det kommer inte bli mer an 4000 kr/man per person
iaf och jag kommer att trivas dar som fan, for det kanns som ett riktigt hem!

Nje, nu ar det dags att aterga till att se vad Phatt ska ha pa sig pa jobbet ikvall.. :)
Hoppas att ni har haft en lika bra vecka som jag och att ni har en kul helg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar skarpt att du bloggar Tine =) Så har man en minimal chans att hänga med i svängarna :P Inte haft min dator på 2 mån så har fan inte kunnat ta kontakt med nån känns de som, känt mig som en dålig hynda =/ ser dig aldrig på msn men skrik te om du är inne så får vi tjöta lite.

Sötnos du har hittat där nere :P Haha. Pussats, my ass :P

Hörs baby, ikväll blire film och svenska wipeout, weeei!!! Pussas

2009-03-08 @ 18:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0