Mandag 16 Mars - Cunit

God mandag pa er gott folk! Jag maste ursakta min daliga uppdatering, men forra veckan var full rulle med flytt och helgen slutade 7 mil soder om Barca, i Cunit. Jag hoppas att alla dar hemma mar bra. Vadret har nere ar fantastiskt. Vi har borjat med morgonpass nu denna veckan igen och imorse vid 8.30 nar jag gick till jobbet var det soligt och varmt och skont. Sista biten till jobbet gck jag i t-shirt for det var alldeles for varmt. Slutade vid 15 och hoppade av en station innan och gick hem den sista biten - det var harligt. Varen har kommit och jag ser redan fram emot sommaren.

Forra veckan gick sjukt snabbt, det var full rulle hela tiden. Vi packade ner mkt saker i borjan pa veckan, forsokte stada och satta ihop lagenhetens gamla sangar osv. Vi flyttade totalt pa onsdagen, men sov forsta natten dar pa torsdagen. Jag trivs redan har, det kanns mer som hemma, aven att vi fortfarande inte har skaffat vare sig en soffa, matbord eller TV. Men jag och Phatt ska till Ikea senare idag och inhandla lite hade vi tankt. Jag tankte forsoka kopa ngt att ha i mitt rum oxa, det ser sa javla trakigt ut. Jag har en sang och en svart byra.. Kanns valdigt mysigt, NOT. Vi far se vad jag hittar - har namligen inte sa mkt av det som kallas for cash sa att saga. Jag har betalat 10 000 kr i hyra denna manaden, sa jag snyltar ratt mkt pa Phatt, men hon ar lika pank hon, haha. Det ar nudlar som galler resten av manaden. :) Och pa tal om mat sa har jag gatt ner lite tror jag, mina byxor borja sitta lost igen. Kanske man kan bli liiite fit till sommaren iaf, jaja...

Dessutom sa har jag spenderat vartenda dag i 2 veckor med Alvaro, trivs som fan med den dar karl. Han ar sjuk alltsa, men han far mig att skratta och gora minst lika sjuka saker.. Love it! Var hemma o kakade middag med han o hans familj i fredags. Var och solade solariumet och gick hem till honom efter for och ta det lugnt och sa.. Det slutade med att hans mamma tvinga in mig i duschen och hans lillasyster som ar frisor, blaste och plattade mitt har nar det serverades mat vid bordet - har blev man val omhandertagen ma jag saga! Men vi hade trevligt iallafall. Egentligen sa skulle jag till SOLO samma kvall for o joina honom, men jag var sugen pa Otto for en fredagsfylla - efter allt slit den veckan. Och FULL, det blev jag. Phatt gjorde sitt jobb valdigt bra, det ena glaset hann inte ta slut innan det kom ett nytt. Tack gode gud for att Alvaro kom efter sin spelning. Jag satt namligen utanfor Otto och kramade om ett trad, sittandes pa backen.. Jag skamtar inte om att jag inte kunde sta. Som tur var bor vi numera ca 50 meter fran Otto, sa det va jue inte sa varst jobbigt att ga hem...Dagen efter fick man jue iallafall sota for. Vaknade kl 19 och skulle aka till Cunit 3 timmar senare, mindre sugen pa det. Men jag kom ivag iallafall.

Jag, Alvaro och hans 2 kompisar Mario och Bruno, drog oss 8 mil soderut mot Cunit - en mysig liten strandstad dar storstads-spanjacker har sina sommar-lagenheter inklusive Alvaro och Bruno sjalva. Min karl skulle spela pa ett stalle som hette The Suite, men mysig bar dar han spelade betydligt battre house an vad han gor pa Solo. Jag kan ju pasta att forsta drinken var svar att ta alltsa, men det gick ratt bra tillslut trots bakfyllan. Nar klockan slog 03 och han hade spela klart for kvallen sa, drog vi oss vidare till grannklubben. Dar flippade vi ut oss totallt, satan va skoj vi hade. Karl sjalv gick runt i en hula hula kjol, mina stora oronhangen inklusive en i nasan och truckkeps med skarmen upp. Och sadar gick han runt hela kvallen och rockade loss..Vi flippade totalt, haha. Val hemma i lagenheten (som ligger 100 meter fran stranden!!) sa slutade med att jag gick runt, utkladd till tjur, valdigt roande det oxa... 

Vi vaknade upp pa sondagen och spenderade hela dagen pa balkongen i solen, vilken sommarkansla det var. (Aven om Mario lag pa golvet med halva paketet utanfor kalsongerna, charmigt...Finns bild pa Alvaros facebook) Nar det var dags att aka hem, sa tog vi en svang forbi Sitges, annu en liten strandstad, dock annu vackare, men oxa lite mer turister. Vi gick en runda i hamnen, och at glass och gick utmed langs stranden tills det blev morkt och lite kallare.. Somnade snabbt i bilen hem. Val hemma bestamde jag mig for att inte lata Alvaro sova over och att jag inte skulle folja med Phatt ut. Jag skulle stanna kvar hemma ensam och chilla - dock sket ju den planen sig nar karl skicka mess och ville mysa..! Woah!

Om 2 veckor ar jag hemma i Sverige, woho ! Phatt kommer att komma over en helg oxa, sa da far ni traffa henne. :)

Nar vi kom hem till hans lagenhet, var det dags att kla ut sig.. :)


Jag trivdes i tjur-drakten.


Morgonmys pa balkongen i solen...

Jag, mindre snygg pa balkongen.. men bara 100 meter fran stranden..


Senare samma dag, sag vi solnedgangen i Sitges i hamnen, det va vackert.


From Barcelona with Love / Chinita.


Kommentarer
Postat av: Rebecca (Lipgloss, girls best friend)

Ha en kanon dag! :)

2009-03-16 @ 17:29:29
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Micka

Åå härliga bilder :)



Men här hemma har vi 5+ o strålande sol, man får vara glad över de lilla :D Puss!

2009-03-19 @ 10:55:25
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Janni Panni

helvete tina, mys vid solnedgang..nar ska ni gifta er?

2009-03-20 @ 13:23:20
Postat av: Hanna

Tina min fina :)

Ser hur nice ut som helst!

Hur är det med Dj Al, är ni ett par ? Det hoppas jag, för ni passar bra ihop och han ser verkligen ut att vara het ;)

Saknar dig massor!

Beklagar med din farfar och att det känns bättre! Tänker på dig! PUSS

2009-03-20 @ 19:28:25
URL: http://martinssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0