Mandag 9 Mars - Flytten.

God Natt vanner. Klockan ar 03.30 pa natten sa jag antar att mang utav er sover just nu. Phatt som ligger brevid somnade for 2 timmar sen, da vi sa att vi skulle kolla pa film i sangen. Jag lovar, efter 20 min var hon borta...hehe. 
Sjalv sa forsoker jag att ladda upp bilder pa den har javla bloggen, men ar mindre sugen pa att vanta 30 min pa varje kort!? Fan! Sa nu har jag uppdaterat hela min BildDagBok for er som ar nyfikna, sa ar det bara att kika. :)

Forst vill jag saga Grattis till Jeppe som fyller 22 ar idag. Jag hoppas att du har haft en bra dag och att du firat eller ska fira den rejalt nu i helgen! KALAS!

Idag har jag jobbat som vanligt, kom hem vid 21.30 och va dohungrig. Med tanke pa att Alvaro och jag bor 2 kvarter ifran varandra och att han bor mittemot metrostationen, sa halsade jag pa honom en svang innan jag gick vidare hem.. Det var trevligt. Han ville att jag skulle joina honom nar han spelade pa Solo imonn, men det vet i fan om jag orkar. Jag fick nog med housemusik i helgen tycker jag, men man vet aldrig. Jag kan ju alltid angra mig. 

Just nu sa langtar jag mest till helgen, da vi ska flytta pa lordag. Iofs, sa kommer vi flytta till en helt totalt tom lagenhet, men och andra sidan en lagenhet som man iaf kan kanna sig hemma i. Kanns bra, sa i veckan ska jag packa ner en massa klader i soppasar - japp. Spanjackerna flyttar inte lika smart som vi svenskar. Ev ska Alvaro hjalpa oss, da han har en kompis som jobbade pa ett foretag som hade lastbil, sa man kunde lana. Thank god, for jag tanker INTE trycka in en sang i en taxi...!

Nje, gott folk. Det var bara ett kort inlagg idag. Jag kommer ev att ladda upp mer bilder, nar det inte tar san jakla lang tid, men jag fick upp 2 bild ifran forra onsdagen pa Roxy iallafall. 

God Natt, From Barcelona with love / Chinita


Al & Jag chillade  i hornet pa Roxy innan honsligan av amerikanskor stormade,
 nar 6 liters vodkaflaskan kom in till bordet...woah!


Dar har vi flarran.. Jag undrar hur mkt dom fick betala for den?
Jag holl mig till min whisky och drack inte en anda droppe av den dar.


Mmh mmh mmh!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gah hahaha! Galet stor flaska! Skicka hem en te mig så jag överlever det sista av vintern! Pussa

2009-03-10 @ 19:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0