Sondag 1 Mars - Eftermiddag/kvall i sangen.

Har uppdateras det for fulla muggar...!
Jag satte klockan pa 13 idag for att jag skulle hinna ga och sola innan dom stangde. Japp, nu har jag fixat medlemskap pa solariet. Var dar i fredags och projsade 300 kr och for det far jag sola 2 ggr i veckan i ett stekhett solarie, men oxa ett skitbra solarie. Solade i fredags och blev rod som en krafta och jag ar lika rod idag. Gott ar det - back on track so to speak.

Phatt sov hos Carlos inatt - jag var inte sugen pa att kolla pa film klockan 7 i morse, sa jag har sovit ensam inatt. 
Har tillbringat hela dagen i sangen, bloggat, facebookat, surfat annan skit och pratat med min framtida man Jeppe via MSN. Min kattjavel har "a thing" for denna Macbook, da hon alltid ska lagga sig pa hela tangentbordet for en konstig anledning..? Foresten sa gav jag henne ett nytt namn i morse - George :)

En summering av helgen, sa vart den ganska bra. Borjar bli smatt trott pa att festa, men har dock inte kommit pa ett annat intresse som jag vill sysselsatta mig med.. Kommer inte pa ett anda om jag ska vara arlig.. Kanske man skulle borja trana..? - Nej usch va trakigt ! Ah, vi far se vad jag kommer pa..

Just nu sa ser jag fram emot att komma hem till Nassjo i april, det ska bli saaa kul och traffa alla igen. Sen att jag ska stanna i 11 dagar kanns kanon, for da slipper man stressa. Da blir det svensk pizza, massa tid med familjen och massa tid med vanner - samt att jag ska klamma in ett par festdagar som jag ska tvinga mamma att betala - dottern ar fattig. Det ska iaf bli kul. Phatt kommer antagligen att komma till sverige oxa over nagon utav helgerna, sa det ska bli kul och visa henne hur jag bor. Men jag varnade henne oxa. "Dont be so surprised that my town is very very borring, just so you know..." Hon sag fram emot det anda. Nicko erbjod sig att hamta mig pa flygplasten, sa jag hoppas bara att hon far lana bilen fran hennes paron... Det ar jag grymt tacksam for. Sen ska jag bara hitta ngn som ar villig att skjutsa mig tillbaka oxa.

Som sagt, saker hander snabbt har nere och numera ar det bara jag & Phatt som bor i lagenheten. Det vart en massa problem med Hafsa som bodde med oss. Dittan och dattan, sa hon tog sitt pick och pack och drog. Otacksamma fanskap ar min summering efter allt som har hant. Men ska jag ta upp hela historien har sa kommer jag hinna somna innan jag berattat klart allt, sa jag avslutar det har nu. Jag & Phatt ska borja leta efter en ny lagenhet nu. En mindre & billigare. Vi hoppas pa att hitta en frasch 2a for max 8000 kr/man. Idag har vi en 3a och betalar med el- och vatten-rakning och for internet ca 11 000 kr / man.. SVINDYRT och jag lagger hellre pengar pa annat skoj an att sitta hemma och beromma min vackra lagenhet. Det galler dock bara att ta fingret ur roven och borja leta oxa... Onska oss lycka till..

Planer for kvallen, det har jag inga. Jag vantar fortfarande pa att Phatt ska komma hem ifran Carlos, sa jag kan satta igang med maten. Ett alternativ ar att ga ut och festa, men ORKA?! Jag faller latt for grupptrycket har, men jag ska forsoka att stanna hemma ikvall och kolla pa Desperate housewives. Vi far se hur det blir med det. 
Annars kan man ju alltid stada... :) Tack for mig! 

From Barcelona with Love / La Chinita.




Storstadning av lyan behovdes. Och rent och schnyggt blev det oxa. :)


Koket ar varat "vardagsrum" twentyfourseven.


Senare pa lordagskvallen sallskapade jag med Nando till Otto.
Vi holl till vid Phatts bar hela kvallen och fjanta oss rejalt. Det ar sa att Nando ar liiite fortjust i Phatt, tihi.. :)


Sen kom broderna Jimenez till Otto for att skilla med sina dance-moves.
Alltid lika roligt att titta pa /forsoka ge sig pa den dansen.
Visst ar dom lika? Men det skiljer typ 10 ar mellan dom!

Kommentarer
Postat av: Micka

Utmaning till dej babe :)

2009-03-03 @ 15:48:26
URL: http://micka87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0