Sondag 1 Mars - Historien bakom.

Med tanke manga dar hemma inte har en jota om vilka personerna ar som jag pratar om nar jag bloggar, sa kom jag pa idén att skriva en kort presentation om dom jag spenderar mest tid med har nere  i Barcelona. Med tanke pa att jag lart kanna nastan alla genom Phatt sa ar det nastan bara en massa nattklubbsfolk som jag umgas med har nere. Ni kan mer an garna kalla mig rastlos nu, det skiter jag... ! :) Men vi borjar lite latt iaf...


Historien bakom Phatt:
Phatt (19) oxa med det riktiga namnet Fatima, traffade jag i Juli forra aret, efter sa manga besok pa Otto Zutz att man tillslut borjade halsa pa varandra for att man kande igen varandra. Det slutade med en fika pa Dunkin Donut pa Passeig de Gracia en kvall och det "klickade" mellan oss direkt. Vi umgicks valdigt mkt dar i sept-okt 08 och sedan bestamde vi oss att vi skulle flytta ihop, dels for att jag ville komma tillbaka till Barcelona och dels for att Phatt ville flytta ifran sin davarande flatmate. Idag bor vi i en 3a tillsammans dar vi har kontrakt till nov 2009. 3 ord om Phatt: Att fa henne att lyssna pa nagot annat en Hiphop hemma ar omojligt, envis sa det ar ackligt, hon gillar att prata om sig sjalv och berattar garna om samma sak/problem 50 ggr.... men va fan, det ar hennes charm. :)




Historien bakom Mark:
Mark(22) larde jag kanna forra aret vid samma tidpunkt som Phatt. Mark jobbar oxa pa Otto Zutz som servitor/bartender/mini-boss. Hans syster ar gift med Puchi, killen som ager hela Otto Zutz, sa festar man med Mark har man formaner sa att saga. Mark ar snall staller alltid upp till 100 sarskilt nar det lonar sig till honom sjalv, dvs festa. Nar Mark inte jobbar, sa festar han och vill mer an garna dra med mig varje kvall. Mark ALSKAR verkligen Michael Jackson och ar inte blyg for at showa. Vi lunchar ratt ofta och som sagt det hander lika ofta att vi gar ut. Men som han sager sjalv - han har halvgay och det tror jag med.. Han ar alltid sugen pa att shoppa med mig & Phatt..?! 3 ord om mark: Umgas man med Mark ar det alltid hans motocykel som galler, fest och prata massa snusk/skit.



Historien bakom Kevin (Joan Marc):
Kevin(19), hans riktiga namn ar Joan Marc och han traffade jag pa Otto Zutz detta aret. Kevin jobbar som diskplockare, eller "office" som man sager har nere, och anledningen till att jag traffade honom ar for att han ar kompis med Mark, dom ar som broder. Anledningen till att han kallas for Kevin ar for att jag tyckte att han va lik Idol-Kevin. Sjalv har jag fatt nya smeknamn i det har landet tack vare Kevin och det ar " Matilda, Chinita & Titi". Pick one, choose one.. Kevin kan vara en aning svar, ena stunden ar han en bebisrumpa och andra stunden beter han sig som oss andra. Smabarn ni vet.. han ar ju yngst i ganget. Haha! 3 ord om Kevin: Han en stord men ett sott, harigt litet lamm, HAHA!



Historien bakom Carlos & hans lillebror Edgar, lika sot som en hundvalp:
Carlos (runt 30) traffade jag detta aret genom Phatt sa klart. Gillar musik, och spelar helst hiphip & reagge nar han ar ute och spinner skivor (dj Shout). Carlos ar en snall snubbe med bada fotterna pa jorden och vill ingen sjal nagot ont. Oftast mots vi pa Otto for att dra en svangom pa dansgolvet sa att saga. Han ar en GRYM & rolig dansare. Annars brukar Carlos halla till hemma hos oss med bade lite mat & film. 
Carlos lillebror Edgar (19) ar lika sot som en hundvalp och precis likadan som sin bror och det galler i alla egenskaper.
3 ord om Carlos & Edgar: Spanjorerna har nere skulle behova vara lite mer som Carlos & Edgar tycker jag.



Historien bakom Pitu:
Pitu - Joe - Dj'n - "Pelo Polla" (konsharet)  vet vi alla vid det har laget vem det ar. Han traffade jag forsta gangen jag var ute och clubbade i Barca pa Shoko. Han spelar den musiken jag alskar och spelar pa den vaningen pa Otto Zutz som jag foredrar att vara pa. Pitu ar en skon kille, flirtig & rolig som fan. Darav varfor jag var ett dreglande offer hela sommaren och hela hosten. Woff ! Men idag ar vi polare. som alla andra. Efterfester har hemma med Pitu ar sjukt roliga.
3 ord om Pitu: Basta djn, hans har liknar troligen mer hans konshar, men han ar skon for det.



Historien bakom Cristian & Nando (och hela det ganget):
Cristian, Nando och resten av det ganget traffade jag med Madde forra aret nar vi var ute och klubbade, 
sa dom har jag kant ett ganska bra tag. Alla grabbarna ar harliga att umgas med och dom har grabbarna ar dom anda i den har vanskapskretsen som Inte jobbar inom nattklubbslivet. Det ni ! 
3 ord om Cristian & Nando: BMW- grabbar som ar valdigt festglada och omtanksamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0