14 Maj - I'm going to Ibiza :)

Torsdag! En dag närmare fredag och jag är bakfull som ett as! Gårdagen var party party på hög nivå.
Efter jobbet tog jag ett snabb visit hem, duschade och käkade nudlar, sen tog jag metron till Jaume I (mitt i stan) och förfestade med Pollan, Hanna och deras nyanlända vänninor från Svea-riket och den ända karl i gänget Sam.

Det blev en snabb, men mycket trevlig förfest innan vi tog taxi till Shoko allihopa och där fick man drinkar för 1 euro styck. Ni kan jue tänka er vilket kalas det blev... ! Drink efter drink så börja det snurra lätt om fötterna på den kinesiska damen och vid klockan 03 när Shoko stängde bestämde jag mig för att ta en taxi och besvära min spanska karl med mitt fylleri.
Uppenbarligen var det inga probs med honom fram tills jag tog hela sängplatsen, då han tydligen blev lite kinki.. hehe.

Vaknar upp idag och känner mig fortfarande full. Toalettbesöket gjorde mig säkerligen 3 kg lättare och där satt jag ett tag!
Men idag är jag ledig och det ska gå till solariet och det ska hem och tvättas och städas, så damerna där hemma blir nöjda!

I tisdags umgicks jag med min karl efter jobbet och vi drog en snabbis till Shoko för att hälsa på och kolla läget, visa sig att ett helt kompisgängtill honom var där och festade. Det var trevligt! Hittade lite vimmelbilder som jag lägger upp från tisdagen !









BTW ! Jag & min karl åker till Ibiza 5-8 juli. Biljetterna är nu bokade. Det sitter fint ! :D

Ha en kalas-torsdag ! :)

From Barcelona with love / thai

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh åh, party och sex resa till ibiza. NICE! jag vill oxå ha en karl sluta hålla på läskas!

2009-05-14 @ 15:28:29
URL: http://linaschon.blogg.se/
Postat av: janneke

kul för dej, veeerkligen :P

2009-05-14 @ 23:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0