14 Maj - Projekt städning avlsutad

USCH!
äcklig lägenhet jag har bott i ! Nu antyder jag på köket!
Jag och Mirian har spenderat ca 2 timmar med att städa enbart köket, fy va äckligt det va !!!
Hon är fortfarande kvar och skurar, men jag pallade inte mer. Men nu har vi iallafall en någorlunda ren lya.
Har städat ALLT idag och ikväll ska jag laga mat åt min karl innan han åker och jobbar. Han antyder på att min mat inte är god, men han kan ju inte äta thaimat som man ska göra... pfft ! :P

Så som det ser ut blir kvällen nog lugn. Har fortfarande alkoholsmak i munnen efter gårdagen och är inte det minsta sugen på en whisky/cola... Men det kan ju säkerligen ändras framåt kvällen när man är rastlös som fan.
Ah, vi får se !

Jag vill att nästan hela Nässjö borde flytta ner till Barcelona. Fan vilken underbar stad detta ÄR !

From Barcelona with love  / Thai

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej Tina, du verkar ha de riktigt bra där i Barcelona! Ville bara skicka en hälsning från Australien. =)



Många Pussar & Kramar



Diana

2009-05-15 @ 05:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0