Fredag 15 Maj - Finally friday!

GOD MORGON! ÄNTLIGEN FREDAG O NU SKA JAG TILL JOBBET !!!!

Seeg fredag?!
Här kommer en lista på bra skit. Gammal som ny musik. Såhär festar jag i Spanien.

Martin Solveig - Everybody
Dj Gomi - Glad I found you
Michel Cleis - Mezcla
Michel Cleis - La tortuga
Macaco - Moving
Chocolate Puma - Whohaddrums
Chicane & Bryan Adams - Dont give up
Dave Darell - Children
Cidinho & Doca - Rap das Armas
Sidekick - Deep fear
Kurd Maverick - Blue monday
Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence
Dj Mujava - Township funk
Kevin Bryant - Who you wanna be

Alla mina måste numera för en bra start på helgen.
Ni måste erkänna att om ni lyssnar på låtarna så rycker det liite benen iallafall..?



Material wishes.  I WANT CAUSE I LOVE !


SUPRA

Så fort jag får över 1300 kr till annat, skall dessa skor inhandlas. !!!
Men med min budget lär skorna sluta tillverkas innan jag kan köpa dom.


REEBOK
Hittade ett par andra fräscha dojjor som jag mer än gärna har i min skohylla.
I'm a sucker for Reeboks. Have always been and will always be.

From Barcelona with love /thai

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan vad komiskt, den "Dave Darell - Children" är ju en omgjord version av "Robert Miles - Children" och den är rätt så gammal. 90 tal va ? Precis börjat lyssna på den igen, så kommer denna. NICE!



Skitsnygga skor föresten, som det skriker Tina om :)



2009-05-16 @ 16:21:39
URL: http://martinssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0