6 Maj - Känner mig bara lycklig

Det är onsdag kväll och jag har precis vaknat upp ifrån min siesta. Den var välbehövd då jag inte sovit ngn siesta över huvudtaget, samt sprungit på stan i måndags och igår och gått och lagt mig så jag sovit 4 timmar dom senaste 2 nätterna.. Det var skönt måste jag säga.

Sitter på golvet, på våran gosiga mjuka matta och mest chillar. Phatt är hemma hos sina päron och äter middag. Mirian är i duschen o katten ligger brevid och sover.

Sitter och lyssnar på musik på Spotify, som i sig är ett kalasprogram. Hade ingen aning om va det var för ett par dagar sedan (JAAA, KALLA MIG GÄRNA SEN MEN VA FAN ! ) Det funkar som ett färdigt Itunes, bara klicka på vad du vill höra och lyssna. KALASBRA!

Att komma till jobbet idag var mindre kul och jag fick höra nyheten att Comhems nät la ner igårkväll så 800.000 kunder fick totalt strömavbrott på alla sina tjänster. Detta i sin tur leder till att en massa arga kunder ville ringa in och ev säga upp sina tjänster eller be om en omöjlig kompensation.
Pricken över i:et i detta var att vårt kundsystem inte fungrade, vilket jag tyckte var onödigt att ta samtal när jag inte kan göra ngt för kunden ändå. Systemet fixade sig efter en timme, men dagen rullade på ändå.. I vilket fall. Ni som har Comhem och vill ha kompensation, så är detta inte möjligt med tanke på att naturen har sin gång. Det var en blixt som slog ner i Nackas huvudcentral, så det var inte fel som Comhem orsakat själva, vilket i sin tur leder till 0 kompensation. Bra, nu vet ni det ! :)

Förövrigt så känner jag mig bara enbart så jävla lyckligt. Jobbet funkar och duger, ingen ångest för jobb trots att jag tvingas gå upp 06 varje dag. När jag slutar på eftermiddagen är det sol varmt och soligt att man skäms om man klagar.
Jag trivs där jag bor och jag känner att jag har en "familj" hos Alvaret. Hans mamma speciellt, känner jag att hon blir som en extra-mamma, som alltid ska kramas och hålla på. Jag älskar livet just nu och vet inte vad problem är numera.

Om man kunde smitta med lycka hade jag smittat alla som hade en gnutta olycka i sina liv just nu.
Jag känner mig som solen, fast på riktigt !

Ikväll ska jag toffla som vanligt. Jag ska dejta middag med min man och försöka att sova ensam hemma inatt.
På tal om inget, så ville Alvaro att vi skulle åka till Ibiza ett par dagar om 2 veckor, så vi håller på att kollar flyg just nu.
MYS !

From Barcelona with love / Tina - skiner som solen idag.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Söta du, vad glad jag blir av att höra att du mår så bra. Det värmer :)



Du, jag sitter och lyssnar på "Scream" Timbaland just nu som jag skrev till dig och fick genast upp ett litet speciellt minne.. HAHA!!



PUSS saknar dig massor!

2009-05-07 @ 20:53:45
URL: http://martinssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0