Måndag 25 April - Frustrerad & förvirrad

Update.
Måndag/Tisdag Kl. 03.05... natt
Svar till Jannis kommentar -  dude, ja maste ju verkligen ge allt pa krogen for att komma nan vart haha.

- Du Janni, i detta fall låter tom det som ett roligare och enklare sätt att få sig ett skjut på. Jag känner mig som en 3-åring, inne i världens största godisaffär, men inte har några pengar att handla godis för! Let's face it... 
Min karl har gått och blivit kvinna.. >suck!< ..Y no se porque !


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Måndag Kl. 12.37.. morgon
Kalla mig dryg, cp, kvinnlig, egotrippad eller ett depp-offer, men jag har ett problem.
Hur kan man vara frusrerad och desperat efter sex när man har en karl?!
Det svaret har inte jag, utan min karl !!!



Idag blir det en dålig dag på¨jobbet, garanterat, men jag hoppas på en skön kväll med Phatt.
80-tal på Jamboreé eller sushi, vilket är bäst? Det har jag inte listat ut än.

Föresten så ska jag lyssna på Laleh - hela dagen...

From Barcelona with love / Thai

Kommentarer
Postat av: Janni Panni

dude,ja maste ju verkligen ge allt pa krogen for att komma nan vart haha

2009-05-25 @ 16:00:58
Postat av: Janni Panni

i was ironic hehe men bra att du publicerar de i din blogg så nu vet alla tina läsare hur desperat ja är på krogen haahahah

2009-05-27 @ 11:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0