Fredag 13 November - Fredag... IGEN ?!?

Då var det fredag igen då... Veckorna går waay too fast........!

Ska nu medela att vi numera är 6 personer ifrån Nässjö som jobbar på One Contact. Förutom Wahlund och den andra tjejen som jag aldrig kommer ihåg namnet på, så är det numera jag, Jossan, Hanna och även Nina som tig steget in i telefon-försäljar-världen..! Välkommen! Nina sålde 1 sälj idag på första dagen, inte illa pinkat! :)

Veckan i sig har varit ganska seeg, men jag har sålt rätt bra så det blir nog provision även denna månaden med. Nice! Annars har jag inte fått mkr gjort.. chillat igenom hela veckan och inte gjort ett piss... Förutom igår så träffade jag Nina och det blev kyckling med curry och ris, mycket gott sen 2 avsnitt utav Ullared som vi kollade på Kanal5 play, såå jävla kul var det. Längtar redan tills nästa avsnitt som kommer på måndag.

I måndags var jag även på IKEA, då jag kände för att andas in så mycket svenskt som möjligt. Det blev en ganska snabbt visit med Jossan och Patricia. Men jag köpte ändå med mig ett väldigt nödvändigt klädställ, då min byra snart går sönder av alla nerproppade kläder. Nu slipper även mina skor stå och damma. Ang skor, så har jag samlat på mig en del. BOAH, bara 3 nya par den senaste månaden. Iofs inga speciella, men skor som skor !!! Nu är iaf allt på plats! Skulle vilja påstå att jag inte får rum med så mycket mer i min lilla lya, den har blivut mysig och innehåller nog mest saker i den här lägenheten.. :)

I onsdags käkade jag på Thai Express med Alvaro, inte lika gott som mammas kan jag säga, snarare snäppet till äckligt nästan, men nu har man iaf testat det. Efter det drog vi till Solo för att hälsa på Pitu, lika trevligt som vanligt. När han börjar spela sin musik får man sig verkligen flashbacks efter Sommeren 2008 här nere, VILKEN SOMMAR !!


Kan se en aning inpackat allltihop, men det är betydligt bättre än för en vecka sedan!

Ikväll, fredag blir det ingen servering på Solo, då det inte var tillräckligt med reserverade bord. Och med tanke på att man inte har någon bättre fantasi så ska även ikväll öppnas en whisky-flaska. Väldigt otippat !
Det blir antagligen jag, Nina, Jossan och Hanna och även kanske hakar ett par andra tjejer ifrån jobbet med, vi får se. Vi har inte riktigt bestämt oss om vi ska till City Hall eller Otto Zutz ännu.. det återstår att se. Ska vi till Otto blir det en förfest här isåfall.. Vi hoppas iallafall på sen redigt kul kväll...!


Förfest med tjejer ifrån jobbet hos Hanna och Jossan för ett par veckor sen. RÖJ.


FGC'n på väg mot Otto Zutz, jag Nina och Hanna gör asgarvet! Helvete va kul vi hade den kvällen.



Man behöver ju inte överdriva, MEN varför inte... ? Whisky på Otto.


Annars, så har "värmen" kommit tillbaka igen. På dagen är det ca 15 grader + och det innebär att jackan man hade på morgonen är alldeles för varm för att ha på sig på dagen. Rätt gött ändå.. :)  Jag längtar inte riktigt till vintern ännu.

Imorgon ska det ätas middag och fira Alvaros päron som firar 28 år som gifta och jag skulle tippa på att det blir sushi kanske. :) Hoppas ! På söndag ligger jag antagligen i sängen och bara drygar, men på kvällen ska jag träffa Jonas och förhoppningsvis Sebastian och vi ska gå på bio, det blir År 2012 som vi ska se, hoppas att den är bra!

Sist men inte minst så fyller Hanna 22 år idag! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SÖTNÖT !! Det var alltför längesen vi sågs! Jag hoppas att du firar din dag rejält !! PUSSS!

Nje, kanske man skulle ta och äta ngt. Jag har köpt GETA-OST ! Mmmh Mmmh!!
From Barcelona with love! // Thai


Kommentarer
Postat av: Yoko

Geta-ost? ;)

2009-11-16 @ 23:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0