Fredag 6 November - Fredag=fest

God kväll!!
Det blir ett snabbt inlägg idag! Som sagt, jobbade morgon idag och efter det blev den en sminkshopping på Sephora, för att fylla på sminkskåpet med diverse småsaker. Efter det blev det solariet så man är någorlunda "bränd". Ikväll är det Inget jobb som gäller och då är det fest som gäller istället !! Ska snart hem till Nina och Hanna och supa tét lite.. =) Imonn vill jag till ikea, men det får vi ju se hur det blir !!!

Iallafall, Alvaro kom hem ifrån en spelning ifrån Maroko/Casablanca idag och bidrog med dessa till MIG! =) Matriell lycka är rätt go ändå...



Sist men inte minst har jag antagligen drömt för mycket och för HÖGT om Min D&G Sicily, då jag har letat förgäves efter min "vinterparfym" i drya 2 år, så kom min karl även hem med denna som om han hittat den i soptunnan. Inget jag visste om alls och OM jag blev lycklig !!!


Min största vinterkärlek... mmmmmh!!! DOLCE & GABBANA - SICILY

Nä, nu ska det göras iordning inför kvällen. Sup väl och gott allesammans!
From Barcelona with love // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0