Torsdag 5 November - Jobb, jobb men snart helg!

God morgon!!

Klockan är strax över 13. Jag vaknade för 40 minuter sedan, helt ensam hemma hos Alvaro nu...
Idag åkte han till Maroko/Casablanca för en spelning där ikväll. Jag har beställt nya Converse och förhoppningvis får jag dom både i vitt & svart. :) Gitt som fan!

Jag har hunnit att ta ur ren disk från diskmaskinen och fyllt på den med skitig disk. Jag har även lyckats proppa i mig lite nudlar innan dagens jobb. Gott var det!

Igår efter jobbet, var vi och käkade på Solo, för en gång skull så får jag själv äta den maten jag annars serverar på helgerna, blev så där äckligt mätt ni vet. Sen blev den whisky&cola nere med Alvaro och Pitu, innan vi gick vidare till en club som hette Duvet, var bara där i 20 min dock, men Det var en club som jag definituvt kommer att besöka igen..! Skitcoolt!

Ikväll kommer ingenting bli gjort eftersom att jag jobbar morgon imonn, då efter jobbet blir det mat och sen direkt i säng. Kanske skriver ett inlägg om jag har ngt vettigt att säga!

Nepp, nu ska jag fixa iordning mig, dags att pysa! Idag är det 18 grader OCH sol! :)

From Barcelona with love!! /thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0