Fredag 23 Oktober - Jävligt chill.

Men god fredag!

Jag hoppas att ni andra där hemma/ här hemma har betydligt roligare ikväll en vad jag har.. Efter jobbet gick jag till solariet för att bättra på bränna och handlade även lite käk som behövdes här hemma.

Har varit hemma heeeeeeeeela dagen och verkligen inte gjort ett skit, vilket faktiskt har varit väldigt skönt. Bara få slappna av och chilla. Dock jag sytt in ett par jeans som börjat bli förstora...

Mina 10 kg som jag gick upp förra sommaren bidrog till att jag fick sprätta upp alla jeans jag hade, men nu verkar det som om jag åter igen har fått tillbaka mina "vanliga" 50 kg's vikt och därmed ska det börjas om och sy in igen. Att jag har gått ner i vikt, har jag inte gjort medvetet alls, visserligen har det blivit en jävla massa nudlar, men det har inte varit för att banta, utan för att jag vart totalt pank.

Kan väl INTE heller säga att jag INTE saknar min fina stjärt som jag fick till förra sommaren, lite större och liiite fylligare. Men nu är den platta och beniga arslet tillbaka igen, som alltid.
En annan anledning till att jag tror att jag gått ner är nog även att jag börjat jobba igen, vardagsstressen sätter igång osv... tja ni vet.

Iallafall. Suget efter att gå ut idag vart inte riktigt på topp heller, ibland känns det som om man ska gå ut enbart för att det är helg och fredag, inte för att man vill lixom. Sen har jag suttit och väntat på jobb oxå, men ikväll blev jag ledig ifrån Solo med tanke på att det inte fanns så mycket reserverade bord, men imonn ska jag iaf jobba!

Tänkte hoppa in i duschen nu, äntligen, då jag har gått runt och luktat bränt bacon hela dagen efter solningen och vart enbart lat. Men ska hoppa in i duschen nu och sen vidare ner till Solo strax innan stängning så min karl kan skjutsa hem oss med hans fixie-bike återigen. Sen ska jag soooova hela natten och ev så kanske det blir lite chupa! chupa!, haha! (mest skämt från dagens jobb!)

Åh, känns helt skumt att jag och the-love-of-my-life-husband snart "firar" 8 månader tillsammans. SJUKT vad tiden går fort.. Och vi som ska gifta oss i maj 2010, tom ett datum är bestämt, haha. Mycket bestäms på fyllan, särskilt av min karl, men som om jag skulle säga nej till det... ? well, he's the best i ever had.


Bita i min karl's håriga stjärt i hans dj-bås är inte ovanligt... som besatt, som sagt.
Alvaro när han spelade på Solo, där vi firade Mario's födelsedag. (bild fr. Nina)


Imonn dock, ska det jobbas och festas minsann !! Hörs imonn!
From Barcelona with love // Thai


Kommentarer
Postat av: VèNNèZaIsHerName

tja!!

Kul att du droppa in min blogg=), allt är bra med mej, visst skulle vara skit kul åka runt spanien är så himla vackert =)!!

Allt bra med mig. du har så roliga bilder på din blogg med din man ;O)..hehehe najs...hur e det sj? du verkar har det så bra där borta.=)'

Hade bra biaatch p&K//V.

2009-10-26 @ 12:38:20
URL: http://vennezabeijbeh.blogg.se/
Postat av: VèNNèZaIsHerName

oj läste inte din blogg noga du verkar vara väldig kär ;O)..ska du gifta dej redan 2010?? det snart det nästa år...så you have found the love of your life finally.. och i maj månad då fyller jag 23 år...fan

ni verkar vara en askungen saga...va söta ni är =) vill också gifta mej..heheh om 3-4 år ..hehe

some day..

hade bra återigen biiiaaaaaaatch //V.

2009-10-26 @ 12:42:25
URL: http://vennezabeijbeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0