Lordag 17 Okt - Mario 23

God eftermiddag! 
Sitter hos Alvaret och har precis lagat middag till oss, det blev pasta och det var smaskigt. Innan det var jag och min karl och fixade en kedja till min nya cykel! Det ni, nu har aven jag gatt och blivit tillfallig cykelagare, da cykeln egentligen inte ar min... hehe. Men nu ska det cyklas iallafall. Alvaret som har gatt och fatt en ny karlek for cyklar, kopte nyligen en ny cykel utan bromsar, JA, utan bromsar och den ar livsfarlig. Jag cyklade pa en igar efter att vi kom ut fran Solo. Den ar rolig och valdigt oskon, men man riskerar livet sa fort man satter sig pa den...
Da man inte kan ta med cykel med taxi, sa fick jag sitta pa cykel-stangen nar min karl skjutsade oss hem mitt i natten i ett da, tyst och smakallt Barcelona. Det kandes som smatt i karleks-film.. haha.
Sa idag, tog vi bada fingrarna ur roven och fixade "min" cykel. Shit, det ar inte ofta man cyklar, men det ar ju egentligen sa himla kul !! 
Gardagen som servitris pa Solo gick bra, det var inte alls mkt folk och jag slutade redan vid 01, jobbade bara i 4 timmar. Efter det stannade jag kvar och tog mig en whisky&cola for att fira in helgen sa klart. Btw, sa jag nu att HELA resturang-personalen kallar mig China..?!


Ikvall blir det dock hogre doser av alkohol. Jag ska traffa Nina vi 17 och vi ska farga haret och hon ska aven hjalpa mig med at satta i mitt loshar oxa. Ikvall ska vi till Solo igen pa middag och fira Mario som fyller 23. Feliz cumpleaños Mario! Vi ar ca 35 gaster som ska ata middag och seb fortsatter kalaset dar, efter det har jag ingen aning om vad vi ska gora, men jag tror att vi kanske kommer att ha efterfest dar oxa, vi far se.
En sa jakla skon bild pa Nina och Mario nar vi var pa Catwalk en kvall. :) NOJD !


Var i stan med Nina i torsdags och kopte den dar "Clone-a-willy" till honom. Far han ga hem och gjuta, killen! Haha! Man ar ju lite nyfiken pa resultatet, men om jag far se den, det vet jag inte. 
Dagens i-lands problem, men usch! Vad ska jag ha pa mig?!?!? Vi ses och hors!


From Barcelona with love! // China

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0