Onsdag 28 Oktober - Lili 21 años!

God kvall.
Har just proppat i mig en stor pase rakchips. Det var gott, men en aning mattande, vilket kanns dumt nar mama Palau Marimon star i koket och lagar en jattemiddag med alla havsdjur man kan tanka sig i koket hemma hos familjen Palau Marimon. 

Jag kom for en timma sen hem till Alvaro och idag firar vi hans lillasyster Lili's 21-arsdag. Det blir en ganska lugn dag, men med massor av kak iallafall. Jag kopte en jacka ifran Zara och en sjal till henne och den tyckte hon om. Damen har aven fatt en massa smycken fran Tous och av Alvaro blev det ju sa klart sneakers. Han koper sneakers till alla hans polares fodelsedagar, vi har lika dalig fantasi for presenter bada tva. Haha!

Tja, i veckan som jag har varit har sa har min karl spenderat en massa tid med att producera ny musik. Tja, kan bli en aning trist for mig, men jag later honom va. Framgangsrik ska han bli och pa hans pengar ska jag leva, mooohahaha. Vilka taskiga tankar hans framtida fru har. Men som mamma sager: "Tina, gift dig rik for helvete!!"
Skamt o sido. Han ska till Marocko pa fredag igen och spela pa en nattclub i Casablanca. Man hade ju velat folja med, kanske inte for festandets skull utan mest for den billiga shoppingen. :)
 
Han ska borja spela pa Otto pa torsdagar fram over, och ville att jag skulle spela uppe i redroom (som faktiskt numera ar blatt) swedish party..... eeeh, njae, SA bra sjalvkanla har jag inte alskling !! Hemma i sverige ar en annan sak, men Barcelona ar weeey too big for en lite smalanning som jag for att spela mina skivor. En annan dag eller ett annat liv kanske.

Idag vart jobbet som vanligt, ganska lugn och inga overdrivet otrevliga kunder, efter jobbet gick jag snabbt hem for ombyte av klader innan Mark kom och plockade upp mig och vi akte till Mami's resturang och kakade lunch. Det var bade trevlig och gott. Shit, jag har inte umgats med Mark pa typ ett halvar, sa vi pratade en massa minnen, lite crazy men det var trevlig. Han madde bra iallafall och var valdigt glad over att antligen dagen D hade kommit, da det premiar for M J's film "This is it". Vi lar ju fa hora mer om den senare..

Jag kom hem vid 17 och da blev det sangen i 2 timmar, kollade pa Greys, samtidigt som jag halvsov till och fran. Lagade lite snabbt lunch till morgondagen, sen akte jag hit. Vi ska ata fodelsedags middag och jag rakade aven hitta en tarta i kylskapet !! :)

Lili & Jag ikvall, lite sletna men va fan ! :)


Och sa en annan apa... :P



Hoppas alla ha en skon kvall.
From Barcelona with love /// THAI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0